Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
15 jaren 8 maanden geleden #35618 door irene
Beantwoord door irene in topic Re: bericht
Ik lees momenteel Weg van Minke Douwesz en Hart van prikkeldraad van Lisette Lewin (en daar ben ik volgens mij al héél lang mee bezig...)!

groetjes, irene
Laatst bewerkt doorirene.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 8 maanden geleden #35626 door Gnoe
Beantwoord door Gnoe in topic Ik mag in een nieuw boek beginnen :)
Okee, ik ben nog wel bezig in het aller-allerlaatste stukje van Het Hoofdkussenboek van Sei Shonagon (een readalong die ik bijna had opgegeven *schouderklop*) maar dat lees ik altijd in stukjes naast een ander boek. En daar mag ik nu een nieuwe voor kiezen - *moet* zelfs, want Soulless van Gail Garriger last ik alweer 2 weken geleden uit! :-o

Zo lang geen nieuwe roman opgepakt zeg... :( Waarschijnlijk begin ik in Sneeuwlandschap van Yasunari Kawabata. Zijn boek 'The Old Capital' kwam vorig jaar op de 2e plaats toen ik mijn beste boek van het jaar koos (net achter The Grapes of Wrath). Ben benieuwd of ik een echte fan wordt!

Overigens ga ik volgende week vrijdag naar een stuk van The Amsterdam Chamber Theatre over het Hoofdkussenboek: leuke afsluiting van mijn leesproject! :lol:

<t>\\\///\\\///\\\///\\\///\\\///\\\<br/>
Kom eens langs op Graasland !</t>
Laatst bewerkt doorGnoe.

Lees meer
15 jaren 8 maanden geleden #35627 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ah The Old capital vond ik prachtig! Ik had me aangesloten bij de Japanse internet-leesgroep maar vond de site te onoverzichtelijk en er werd heel erg veel gemaild en geplaatst. Ik raakte de kluts kwijt daar.

Maar The Old Capital was prachtig prachtig, vooral de beschrijvingen van de natuur. Het was voor het eerst in héél lange tijd dat ik weer eens iets in het Engels las, jammer dat het niet in het Nederlands vertaald is.

Volgens mij heeft Marjo het hoofdkussenboek ook gelezen. Ik dacht dat zij er toentertijd niet zo over te spreken was (weet niet zeker)

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
15 jaren 8 maanden geleden #35630 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Het hoofdkussenboek heeft te maken met dat boek van Aidan Chambers: 'Dit is alles'. Dat heb ik gelezen, niet het echte hoofdkussenboek!
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
15 jaren 8 maanden geleden #35657 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht
Ik lees nu De telescoop van Schopenhouer van Gerard Donovan. Helaas weinig leestijd (gehad) deze week; hopelijk wordt dat beter in het weekend!
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Lees meer
15 jaren 8 maanden geleden #35761 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: bericht
Is er al iemand bezig in "De grote zaal"? Ik heb het net uit. Het is zeer de moeite waard!
Laatst bewerkt doorberdine.

Tijd voor maken pagina: 0.502 seconden