Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
15 jaren 9 maanden geleden #35041 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht
Ik ga beginnen in Uit liefde van Kate Morgenroth, een recensieboek. Hoewel de titel anders suggereert is het een thriller.
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 9 maanden geleden #35186 door Lezer100
Beantwoord door Lezer100 in topic Re: bericht

Lezer100 schreef : Persoonlijk vind ik dat ook het mooiste deel waarschijnlijk komt dat ook omdat alles nog nieuw, een verrassing, is.

Dettie

Ik ben dit boek ooit eens begonnen, in een ander leven. Weet nog altijd niet waarom ik het toen nooit heb uitgelezen.

Lezer100

Eindelijk uitgelezen. Misschien begin ik binnen enkele weken wel aan het tweede deel.

Lezer100

<t>Lezer100</t>
Laatst bewerkt doorLezer100.

Lees meer
15 jaren 9 maanden geleden - 15 jaren 9 maanden geleden #35187 door Lezer100
En nu ligt Umberto Eco's "De naam van de roos" klaar. Ik heb het ooit gelezen, maar ga het nu herlezen in functie van een tip die ik kreeg van mijn vrouw, die verpleegkunde volgt. Blijkbaar wordt hierin de volledige evolutie van een ziektebeeld geschetst (syfillis). Daar heb ik toentertijd niet bij stilgestaan. Het einde klopt alvast (en dit wordt ook duidelijk in de film weergegeven), wanneer de abdij in de vlammen opgaat, door een waanzinnige aangestoken.

Lezer100

<t>Lezer100</t>
Laatst bewerkt 15 jaren 9 maanden geleden doorLezer100.

Lees meer
15 jaren 9 maanden geleden #35191 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Dat wist ik ook niet, zou het het proces van lezen veranderen? Het is een pittig boek..
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
15 jaren 9 maanden geleden #35193 door Lezer100

Marjo schreef : Dat wist ik ook niet, zou het het proces van lezen veranderen? Het is een pittig boek..

Ben wel benieuwd. Ga me wel eerst even meer gedetailleerd informeren, maar de symptomen zouden zeer duidelijk beschreven worden, en het zich verbreiden ervan, als een pest, in de kloostergemeenschap. Hoe dit mijn leesproces zal beïnvloeden, weet ik nog niet.

Lezer100

<t>Lezer100</t>
Laatst bewerkt doorLezer100.

Lees meer
15 jaren 9 maanden geleden #35348 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht
Gisteravond begonnen in Doodskus van Peter James; alweer het vijfde boek in een serie met rechercheur Roy Grace. Ik heb één ander boek van deze schrijver gelezen: Doodsimpel, en dat was superspannend. Ik hoop dat Doodskus datzelfde niveau kan halen.
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Tijd voor maken pagina: 0.486 seconden