- Ontvangen bedankjes 0
Maar het begint eigenlijk wel grappig, leest waarschijnlijk net zo lekker weg als een goede detective!Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Oeh! Ik ben benieuwd te horen wat je daarvan vindt... Sta niet te trappelen om het op te pakkenDettie schreef : Ben nu begonnen in het recensie-boek Wolf Hall van Hilary Mantel (booker-prijs 2009) Een enorm dikke pil dus het kan nog wel even duren voor er een verslag komt. Ik was er al eerder in begonnen maar toen drong het verhaal niet erg tot me door, nu wel gelukkig
Hee, misschien iets voor de nieuwe Boekgrrls leeslijst, bedenk ik me nu. (Of is het 'not done' om die hier te noemen?) Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
O maar ik nominees meestal boeken die ik nog niet heb gelezen! Dan schrijf ik gewoon wat me erin aantrekt, wat me triggerde om het te willen lezen. We hebben nog maar weinig om uit te kiezen (ik ga eind van de dag nog een dringende oproep doen), dus het zou wel heel leuk zijn als je een aanbeveling zou willen doen.Dettie schreef : Ik ben er net in begonnen dus kan nog weinig aanbevelen eigenlijk.
Dettie
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen