Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
15 jaren 8 maanden geleden #35384 door Gnoe
Beantwoord door Gnoe in topic Re: bericht
Ik ben vandaag begonnen in Soulless van Gail Carriger. Geheel buiten mijn normale genre(s)... Het is namelijk een steampunk vampierroman :\ Maar het begint eigenlijk wel grappig, leest waarschijnlijk net zo lekker weg als een goede detective!

In de internationale boekbloggerswereld is het vrij bekend, maar volgens mij is het niet in Nederland uitgebracht.

<t>\\\///\\\///\\\///\\\///\\\///\\\<br/>
Kom eens langs op Graasland !</t>
Laatst bewerkt doorGnoe.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 8 maanden geleden #35386 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Vandaag een erg leuk kinderboek uitgelezen Hut Hok Huis. Het is een boek waar allerlei erg mooie huizen ontworpen door architecten. Ik had het verslag klaar met heel veel linken er in naar de besproken huizen. Valt m'n PC uit! Dag verslag... Morgen maar opnieuw.

Ben nu begonnen in het recensie-boek Wolf Hall van Hilary Mantel (booker-prijs 2009) Een enorm dikke pil dus het kan nog wel even duren voor er een verslag komt. Ik was er al eerder in begonnen maar toen drong het verhaal niet erg tot me door, nu wel gelukkig :D

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
15 jaren 8 maanden geleden #35388 door Gnoe

Dettie schreef : Ben nu begonnen in het recensie-boek Wolf Hall van Hilary Mantel (booker-prijs 2009) Een enorm dikke pil dus het kan nog wel even duren voor er een verslag komt. Ik was er al eerder in begonnen maar toen drong het verhaal niet erg tot me door, nu wel gelukkig :D

Oeh! Ik ben benieuwd te horen wat je daarvan vindt... Sta niet te trappelen om het op te pakken :? Hee, misschien iets voor de nieuwe Boekgrrls leeslijst, bedenk ik me nu. (Of is het 'not done' om die hier te noemen?)

Laatst bewerkt doorGnoe.

Lees meer
15 jaren 8 maanden geleden #35389 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Haha hier is alles done hoor. Zelf noem ik hier ook regelmatig de boekgrrls.

Het boek is 664 pagina's, ik weet niet of mensen dat afschrikt. (zou mij wel afschrikken) Hoewel... de grrls zijn toch wel erg ondernemend bedenk ik me nu.

Ik ben er net in begonnen dus kan nog weinig aanbevelen eigenlijk.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
15 jaren 8 maanden geleden #35395 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Dat boek van Mantel heb ik mijn dochter cadeau gedaan in het Engels.

Dat was helemaal niet zo'n dikke pil! Misschien kleinere letters dan..

Het lijkt mij wel een interessant boek!
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
15 jaren 8 maanden geleden #35397 door Gnoe

Dettie schreef : Ik ben er net in begonnen dus kan nog weinig aanbevelen eigenlijk.

Dettie

O maar ik nominees meestal boeken die ik nog niet heb gelezen! Dan schrijf ik gewoon wat me erin aantrekt, wat me triggerde om het te willen lezen. We hebben nog maar weinig om uit te kiezen (ik ga eind van de dag nog een dringende oproep doen), dus het zou wel heel leuk zijn als je een aanbeveling zou willen doen.

Laatst bewerkt doorGnoe.

Tijd voor maken pagina: 0.477 seconden