Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema maart 2014 - De smaak van de leestafelaar

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57497 door dettie
Berdine heeft allemaal boeken bij elkaar gezocht (met bijbehorende persoonlijke slogans)

rond de de smaak van de Leestafelaar!

Veel plezier!

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57499 door marjo
Met de billen bloot dus (blote billetjes in het gras, ook heel lekker!)

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57500 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Thema maart 2014 - De smaak van de leestafelaar
Je kunt nog bezwaar maken, Marjo. Je kunt anoniem blijven. Dettie zet dan gewoon M.... :mrgreen:

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57501 door marjo
Nou het eerste wat ik dacht is dat het meteen weer negatief is. Je hebt alleen maar dingen die ik niet graag eet toch?

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57502 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thema maart 2014 - De smaak van de leestafelaar
haha ik zie het al helemaal staan op De leestafelsite... Marjo is gek op blote billetjes in het gras!

(Ik zal het je besparen)

Dettie

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57503 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Thema maart 2014 - De smaak van de leestafelaar

Marjo schreef : Nou het eerste wat ik dacht is dat het meteen weer negatief is. Je hebt alleen maar dingen die ik niet graag eet toch?

Ja inderdaad, ik moest het even checken. Helaas is er geen toepasselijk boek over blote billetjes in het gras. En ook eerder door jou genoemde "lekkernijen" leverden geen boektitels op. Je denkt dat je gemakkelijk bent, maar in dit specifieke geval, ben je helaas moeilijk. Ik hou me aanbevolen voor nog andere dingen die je lekker vindt. De maand is net begonnen, er kan nog van alles veranderd worden.

Tijd voor maken pagina: 0.529 seconden