Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

LEDEN STELLEN ZICH VOOR

Lees meer
19 jaren 3 maanden geleden #15091 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Welkom zody!

Dat is inderdaad een heel breed interessegebied wat je daar opnoemt.

Hopelijk vind je iets van je gading hier.

Roel is bezig de Herman Hesse boeken te lezen.

www.leestafel.info/boekenarchiefGH/productssimple40.html

Groet

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 3 maanden geleden #15092 door zody
Beantwoord door zody in topic Re: bericht
Hoi Dettie,

Bedankt voor je welkom. Uiteraard is mijn smaak op diverse gebieden groter, dus ik heb maar een selectie gemaakt. Gaandeweg komen we elkaar wel tegen in het forum en leren we meer kennen van elkaars interessegebied. Sinds kort heb ik een abonnement op digitale televisie bij UPC en het aanbod viel me niet tegen. Het Holland Doc Channel, Geschiedenis tv en Cultura zitten er ook bij met veel aandacht voor de diverse kunsten. Jullie zullen zoiets ongetwijfeld ook wel hebben in Belgie. Zo werd gisteren een prachtige documentaire uitgezonden over Jotie 't Hooft die ik vroeger al eens gezien had bij de VPRO en via die documentaire kwam ik dus hier terecht. Best wel grappig. ;)

Velvet Underground & Nico
Laatst bewerkt doorzody.

Lees meer
19 jaren 3 maanden geleden #15105 door PetraO.
Beantwoord door PetraO. in topic Re: bericht
Ik dacht al, geen forum om mezelf even voor te stellen.

Mijn naam is Roger (oftewel Rutger, de oudgermaanse vorm, waaronder jullie mij hier aantreffen).

Ik lees heel veel, en schrijf ook wel gedichten. Ik heb al wel enkele gedichtenforums bezocht, maar dit is het eerste waarop de aandacht ook naar romans gaat. En het bevalt me hier. Op de meeste forums krijg je wel commentaren, maar over het algemeen heel kort en bondig. Hier wordt dieper op de zaak ingegaan, en ontstaan er ook ruimere discussies.

Het samen lezen vind ik ook een goed idee, ik zal mij daar een van volgende maanden zeker bij aansluiten. Mijn persoonlijke voorkeur gaat vooral naar Duitstalige boeken, en ook wel enkele Russische auteurs (in vertaling - mijn basiskennis Russisch reikt echt niet ver genoeg), alsook Nederlandstalige werken natuurlijk.

Lees meer
19 jaren 3 maanden geleden #15107 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Dag zody, ik woon in Nederland, dus UPC zal ik ook eventueel moeten kunnen krijgen maar ik heb wanadoo/casema (ook telefoon) wat erg goed bevalt.

Tiba, Inge, Elvira, Jom (helaas nog weinig op het forum) en Kim zijn de Vlamingen onder ons en ik heb gegoogled en inderdaad in Vlaanderen is het ook te krijgen.

Groetjes

Dettie

die een Reve en Marai liefhebster is.
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
19 jaren 3 maanden geleden #15117 door tiba
Beantwoord door tiba in topic Re: bericht
Hallo Zody,

ook van mij welkom op Leestafel.

Hopelijk heb je het hier naar je zin.

je schreef:

Jullie zullen zoiets ongetwijfeld ook wel hebben in Belgie.

Ha, eigenlijk is Leestafel dus een Nederlandse site, want Dettie die de oprichtster is, is een rasechte Nederlandse; maar zoals ze zegt: er zijn hier heel wat Vlamingen.

Hallo Rutger,

fijn dat je dit draadje gevonden hebt; ik ontmoette je al op de poëzie-afdeling :D .

Groetjes. Tiba.
Laatst bewerkt doortiba.

Lees meer
19 jaren 3 maanden geleden #15120 door kim
Beantwoord door kim in topic Re: bericht
Hallo Zody!

Hallo Rutger!

Welkom en heel veel leesplezier hier!

Groetjes, kim
Laatst bewerkt doorkim.

Tijd voor maken pagina: 0.455 seconden