Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

LEDEN STELLEN ZICH VOOR

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13670 door Kate
Beantwoord door Kate in topic Re: bericht
Hallo allemaal,

Ik zal mijzelf ook maar even netjes voorstellen voordat ik hier gezellig mee lees en mijn bijdrage probeer te leveren aan dit forum.

Ik ben Kate, een medisch secretaresse uit Leiden. Ik ben 36 jaar en ben getrouwd met de liefste man van de wereld :D

Mijn hobbies zijn natuurlijk lezen, muziek, sporten (vooral hardlopen) en schilderen (maar dat staat momenteel op een laag pitje).

Zoals waarschijnlijk zovelen al googelend terecht gekomen alhier en zal mij vooraleerst wat 'inlezen'.

Ik schrijf zelf af en toe wat gedichten, maar ook doe ik weleens mee aan wedstrijden. Alleen ben ik nog niet echt vaak in de prijzen gevallen, slechts één keertje een wasmachine gewonnen (hoe verzin je het) door een superslagzin te verzinnen voor een grote winkelketen.

Ik lees graag historische romans, maar ook weleens wat luchtiger spul hoor ;) Ook hou ik van enigszins autobiografisch getinte boeken, omdat ik het prettig vind in het hoofd van de schrijver/schrijfster te kruipen en zijn/haar leven mee te beleven.

Zo af en toe vind ik een boek met een erotisch tintje ook wel erg leuk om te lezen, alleen zijn er maar weinig die in de autobiografie vallen (of deels autobiografisch).

Verder verslind ik graag puzzelboekjes voor de gestolen minuutjes tussendoor en uiteraard spel ik de zaterdagkrant graag onder het genot van een grote pot thee :lol:

Nou, het lijkt mij voorlopig even genoeg met 'deze voorstelling des persoons'.

Groetjes allemaal van Kate.

Bij het opstaan liggen de kansen voor het oprapen. Nu alleen nog bukken.
Laatst bewerkt doorKate.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13671 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Hallo Kate, welkom bij Leestafel.

Heb jij ook al de liefste man van de wereld? :D

Historische romans lees ik ook graag net als autobiografieën.

Dankzij Marjo ben ik ook weer met veel plezier kinderboeken gaan lezen.

Thrillers en science fiction lees ik zelden.

Mijn gedichten komen niet verder dan Sinterklaasgedichten. Zeker niet goed genoeg dus voor een wedstrijd.

Ik maak soms doorlopers, maar het zijn meer van die periodes dat ik puzzel en dan weer een tijd niet en héél af en toe maak ik cryptogrammen (als ik in een heldere bui ben) Ook legpuzzels vind ik erg leuk om te doen.

Tot op het forum!

Groetjes

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13675 door tiba
Beantwoord door tiba in topic Re: bericht
Welkom Kate,

Leuk dat je je zo uitgebreid voorstelt, zo kennen we je meteen al een beetje :D .

Als je van poëzie houdt, moet je eens kijken op de poëzie-afdeling.

Hopelijk komen we elkaar daar nog vaak tegen.

Groetjes. Tiba.
Laatst bewerkt doortiba.

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13676 door librije
Beantwoord door librije in topic Re: bericht
Dag Kate,

Wat lopen er toch een hoop lieve mannen rond! Ik hou meer van Sudoku's (wat puzzelen betreft!). Ben sinds kort weer aan de Nederlandstalige literatuur begonnen en wordt door Dettie en Tiba de poëzie ingetrokken.

Jij hebt een druk leven. Door dit forum wordt het vast alleen maar nog drukker (is mijn ervaring), maar wel de moeite waard.

Welkom en veel genoegen ermee.

Groetjes, Librije.

"Een mens die het aandurft om een uur te verspillen heeft de waarde van het leven nog niet ontdekt."

Charles Darwin Engels medicus en bioloog (1809-1882)
Laatst bewerkt doorlibrije.

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13683 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht

Wat lopen er toch een hoop lieve mannen rond! Ik hou meer van Sudoku's

haha maar goed dat je erachter zet Wat puzzelen betreft!

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13692 door Kate
Beantwoord door Kate in topic Re: bericht
Bedankt voor het hartelijke welkom. Ik heb inmiddels al wat postings doorgespit en er ook nog genoeg te gaan ;)

Ik heb voorlopig genoeg te doen dus.

Momenteel ook nog in twee boeken tegelijk aan het lezen (kon niet wachten, hihi), dus wie weet plaats ik binnenkort ook wel iets hierover.

Groetjes van Kate.

Bij het opstaan liggen de kansen voor het oprapen. Nu alleen nog bukken.
Laatst bewerkt doorKate.

Tijd voor maken pagina: 0.394 seconden