Hallo allemaal,
Ik zal mijzelf ook maar even netjes voorstellen voordat ik hier gezellig mee lees en mijn bijdrage probeer te leveren aan dit forum.
Ik ben Kate, een medisch secretaresse uit Leiden. Ik ben 36 jaar en ben getrouwd met de liefste man van de wereld
Mijn hobbies zijn natuurlijk lezen, muziek, sporten (vooral hardlopen) en schilderen (maar dat staat momenteel op een laag pitje).
Zoals waarschijnlijk zovelen al googelend terecht gekomen alhier en zal mij vooraleerst wat 'inlezen'.
Ik schrijf zelf af en toe wat gedichten, maar ook doe ik weleens mee aan wedstrijden. Alleen ben ik nog niet echt vaak in de prijzen gevallen, slechts één keertje een wasmachine gewonnen (hoe verzin je het) door een superslagzin te verzinnen voor een grote winkelketen.
Ik lees graag historische romans, maar ook weleens wat luchtiger spul hoor

Ook hou ik van enigszins autobiografisch getinte boeken, omdat ik het prettig vind in het hoofd van de schrijver/schrijfster te kruipen en zijn/haar leven mee te beleven.
Zo af en toe vind ik een boek met een erotisch tintje ook wel erg leuk om te lezen, alleen zijn er maar weinig die in de autobiografie vallen (of deels autobiografisch).
Verder verslind ik graag puzzelboekjes voor de gestolen minuutjes tussendoor en uiteraard spel ik de zaterdagkrant graag onder het genot van een grote pot thee :lol:
Nou, het lijkt mij voorlopig even genoeg met 'deze voorstelling des persoons'.
Groetjes allemaal van Kate.