Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema april/mei/juni/juli/augustus 2017 - Leestafel let op de kleintjes (kleine uitgeverijen)

Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden #82685 door dettie
Het zijn ook kleine uitgeverijtjes, daarom zal niet elke bibliotheek deze boeken aanschaffen of in huis hebben.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

8 jaren 11 maanden geleden #82693 door
Dat is dan ook inderdaad mijn probleem. Iedere keer lees je iets over een boek dat interessant is en dan blijkt de bibliotheek het niet te hebben. Want ja, een kleine uitgeverij.

Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden #82698 door dettie
Ik ga proberen, zei ze voorzichtig, om wat meer boeken van kleine uitgeverijen te lezen. Ik zie genoeg moois voorbij komen en een keer per maand een boek kopen is ook leuk. Dat mag wel van mezelf ;-)

Dettie

8 jaren 11 maanden geleden #82699 door
Van een CD heb ik helaas toch meer plezier, dus daar geef ik m'n geld liever aan uit.

En ja, ik weet het, je hebt Spotify en dat soort dingen, maar daar moet ik niet veel van hebben. Ik wil iets in m'n handen hebben, het in m'n CD-speler kunnen stoppen er er naar kunnen luisteren, zonder eerst m'n computer op te moeten starten. Het is ook prettiger voor de betrokken muzikanten.

Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden #82701 door dettie
Ja ik snap je helemaal! Het is net als een e-reader. Het voelt niet lekker. Je wilt papier voelen en ruiken en drukinkt (bij een nieuw boek)

Met CD's is dat ook zo, zelf dat doosje openmaken, teksten meelezen (als ze erbij zitten), het schijfje voelen. Heerlijk!

Dettie

8 jaren 11 maanden geleden #82705 door
En bij een e-reader kan ik me dan nog wel iets voorstellen, in ieder geval het gebruiksgemak in de vakantie, maar om daar nu een aardig bedrag voor neer te tellen, nee.

Boeken haal ik uit de bibliotheek en alleen als ik iets heel interessant wil, of vaker na zal slaan, koop ik het en dat zullen meestal boeken over muziek zijn. Maar dan toch nog altijd liever iets tastbaars.

Tijd voor maken pagina: 0.490 seconden