Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema oktober 2004 - Het kind

Lees meer
21 jaren 9 maanden geleden #975 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Hij mag dan wel stil zijn maar het zal in zijn hoofd te druk zijn, allemaal verhalen daarin natuurlijk!

Nou verslag, het is een flaptekst van internet geplukt. Het lijkt me een prachtig boek! Had gelijk zoiets van

hebbe, hebbe! :D

Maar ja zo zijn er zoveeeel, dat boek van die kolonieen zou ik ook graag willen lezen en ga zo maar door!!

Bernadet

(Ben nog steeds niet naar de bieb geweest, kost wel moeite hoor!)
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jaren 9 maanden geleden #977 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Volhouden Bernadet!!

Ik moet wel, er staan nog een paar "moet" boeken op mijn lijstje, voor andere groepen.
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
21 jaren 9 maanden geleden #979 door marjo
Ha, de winnaar van de Griffel der Griffels!! Toeval, Bernadet, of had je hier op zitten wachten?

Ik had op school al een tentoonstelling over de Griffels, en heb het nu met This is the winner.. aangepast. Het is druk, die kinderboekenweek, maar erg leuk..

Lees meer
21 jaren 9 maanden geleden #980 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ik zag het gisteren op t.v. dat Tonke Dragt gewonnen had en het leek me wel toepasselijk om het te plaatsen i.v.m. het thema EN de start van de kinderboekenweek vandaag!

Ik werkte vroeger in het gebouw De meervaart en daar werd de kinderboekenweek gevierd! Helemaal te gek. Allemaal kinderboekenschrijvers en hele leuke muziek en hoekjes voor de kinderen. Je zou er jaloers op worden haha. Dat hadden wij vroeger allemaal niet sprak deze oude taart!! :D
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
21 jaren 9 maanden geleden #981 door marjo
Ik vier het nu dus een beetje mee op de basisschool. Met het thema muziek van dit jaar hebben we er ook een feest van gemaakt, met ballonnen en slingers..heel leuk!!

Lees meer
21 jaren 9 maanden geleden #982 door tiba
Beantwoord door tiba in topic Re: bericht
Tonke Dragt. Blij dat ik dit hier heb gelezen. Kende haar helemaal niet, alleen heeeel vaag van naam. Wordt ze veel gelezen? In Vlaanderen ook? Dat weet Inge misschien.

Groetjes. Tiba.
Laatst bewerkt doortiba.

Tijd voor maken pagina: 0.474 seconden