Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema oktober 2004 - Het kind

Lees meer
21 jaren 9 maanden geleden #965 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
ja kaal he
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jaren 9 maanden geleden #966 door tiba
Beantwoord door tiba in topic Re: bericht
Hallo bernadet,

Ik klikte op "reageren" bij het boek Mannekino van Sybren Polet, een boek over kinderen en kwam nog in het thema kunst terecht.

Even aanpassen?

Groetjes. Tiba.
Laatst bewerkt doortiba.

Lees meer
21 jaren 9 maanden geleden #967 door tiba
Beantwoord door tiba in topic Re: bericht
Mannekino van Sybren Polet.

Las iemand al een boek van deze schrijver???

Ik vind het wel een leuk thema. Bij het openen van de link las ik vluchtig het fragment, maar vond het niet echt makkelijk lezen.

Als dichter is hij me wel bekend, wist niet eens dat hij ook romans had geschreven.

Groetjes. Tiba.
Laatst bewerkt doortiba.

Lees meer
21 jaren 9 maanden geleden #968 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ja ik heb het boek gelezen en vond het erg leuk! Mannekino is een superintelligent kind en weet van alles te bedenken, maar omdat hij kind is mag hij nergens patent op aanvragen. Dat doet hij dus via iemand. Hij heeft o.a. verwarmde schoenen bedacht en dat werd een enorm succes.

Erg leuk boek!!

Bedankt tiba dat je even meldt van die link, was ik weer eens vergeten te veranderen!

Groetjes

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
21 jaren 9 maanden geleden #969 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Bijzondere schrijver in de nederlandse literatuur, deze Sybren Polet. Heeft al jaren een schare vaste fans die hem op zijn eigenzinnige weg volgen. Ik heb Mannekino gelezen en dat vond ik een uitstekend boek.

Ik heb ook nog Breekwater van hem gelezen. Wil zeker meer van deze schrijver lezen. En inderdaad Bernadet, het is ook heel humoristisch. En mochten jullie het nog niet weten een schrijver die al een respectabele leeftijd heeft bereikt. O ja en hij is inderdaad ook dichter, maar heeft een aardig roman oeuvre op zijn naam. Al laat hij er vaak jaren tussenliggen.
Laatst bewerkt doorRoel.

Lees meer
21 jaren 9 maanden geleden #974 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
En "Winterijs" staat ook al een hele tijd te wachten..maar het verslag is er nu al, dus ik hoef geen haast te maken.

Ik heb Peter van Gestel ook ooit ontmoet, een stille man. Met andere woorden: er leek niet veel in te zitten.
Laatst bewerkt doormarjo.

Tijd voor maken pagina: 0.418 seconden