Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema september 2011 - Dromen

Lees meer
14 jaren 9 maanden geleden #40539 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thema september 2011 - Dromen
Citaat van de dag

Kleine ondernemers hebben maar relatief weinig klanten nodig. Als je maar heel weinig klanten nodig hebt, kun je twee strategieën volgen. Of je zet vol in op acquisitie en gaat op zoek naar de spelden in de hooiberg, of je zorgt dat je een vuurtoren wordt, met andere woorden zichtbaar wordt, en dat al die mensen in jouw doelgroep de weg naar jou weten te vinden. Dan kun jij bepalen of je ze echt als klant wilt.

Karen Romme in een interview

www.managementboek.nl/auteur/7591/karen_romme

-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 9 maanden geleden #40556 door dettie
Droomwereld

Leni Saris

Als laatste themaboek een boek van Leni Saris, een schrijfster van boeken waar menig meisje vroeger bij wegdroomde...

-

Deze dubbelroman begint met Wereld in droom. Vera gaat in Engeland als kinderjuffrouw werken. Zij maakt daar kennis met Lester Wilmott, een bekende acteur. Via hem komt ze in aanraking met Dave Ransome, een regisseur die Lester heeft ingehuurd als ster voor zijn nieuwe film. Maar de film schiet niet op, want Ransome kan geen geschikte kandidaat voor de vrouwelijke hoofdrol vinden. Vera is precies het type wat hij zoekt. Na veel onwil doet Vera een screentest en wordt aangenomen.

Zie ook lenisaris.nl

ISBN 9789020520750 Hardcover VCL/West-Friesland | mei 2002

Lees meer
14 jaren 9 maanden geleden #40557 door dettie
Citaat van de dag

Mijn ouders, die niet wisten of de schrijverij van hun dochter iets zou worden, hebben mij altijd gestimuleerd en mij erg verstandig opgevangen, toen ik als 16-jarige de eerste teleurstelling moest incasseren, omdat ik vanzelfsprekénd mijn eerste schrijfproeve vlot terugkreeg van de uitgever. Hij zag er wel wat in maar 1000 notabene geschreven bladzijden waren hem echt teveel van het goede.

(Lenis Saris vertelt) lenisaris.nl/leni_vertelt.htm (duurt lang voor het geladen is)

Tijd voor maken pagina: 0.407 seconden