Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema juli 2023 - Leestafel is haar GELD waard!

Lees meer
2 jaren 11 maanden geleden #105887 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thema juli 2023 - Leestafel is haar GELD waard!
Je hebt genoeg, als het voor jou genoeg is.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

2 jaren 11 maanden geleden #105891 door
Maar sommige mensen hebben nooit genoeg. Een voetballer die misschien 700 miljoen in een jaar kan krijgen? Sorry hoor, maar dat vind ik belachelijk.

Als inhalig zijn een sport is, dan zijn sommige voetballers kampioen. Dat is niet meer een kwestie van het is genoeg als het voor jou genoeg is.

Lees meer
2 jaren 11 maanden geleden #105892 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thema juli 2023 - Leestafel is haar GELD waard!
Daarom zeg ik, je hebt genoeg als het voor jou genoeg is, bij de een is dat al heel snel bij de ander duurt het lang. Bij voetballers duurt dat kennelijk heel lang. En ligt het aan de voetballer of wat de gek ervoor geeft?

Dettie

2 jaren 11 maanden geleden #105893 door
Tja, maar het lijkt er toch wel op dat men, als er geld in het spel is, het geweten een plekje op de achterbank krijgt. Dan zijn mensenrechten ineens niet meer zo belangrijk.

Lees meer
2 jaren 11 maanden geleden #105894 door dettie
Er is nu een voetballer die geweigerd heeft!

www.voetbalzone.nl/nieuws/kylian-mbappe-...-met-al-hilal/421927

Dettie

die vergeten is het boek en citaat van 27 juli hier te plaatsen.

2 jaren 11 maanden geleden #105896 door
Dat was ook de voetballer waar ik oorspronkelijk op doelde. Nu zal hij ook wel niet weinig bij Paris Saint Germain verdienen.

Tijd voor maken pagina: 0.428 seconden