Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema september 2022 - Leestafel geeft richting

Lees meer
3 jaren 9 maanden geleden #103263 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thema september 2022 - Leestafel geeft richting
En hoppa alweer een maand voorbij! Niet normaal zo snel als dat gaat!

Hopelijk vonden jullie het een fijne maand.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
3 jaren 9 maanden geleden #103269 door marjo
Dat dacht ik dus ook toen ik het nieuwe thema zag! Jemig, alweer oktober!

Er zijn wel eens thema's waar ik nauwelijks een boek kan vinden dat ik zou willen lezen. Bij richting lukt dat wel.

Lees meer
3 jaren 9 maanden geleden #103282 door marjo
Lara Taveirne - Pluto; aan het einde van de weg rechtdoor

Een boek dat mooi in het thema had gepast. Het is bovendien een prachtig boek. Een psychologische roman, vol drama, in een fijne schrijfstijl.

Korte inhoud: Antonia is een nakomertje in een gezin waar al drie dochters in bestaan. Antonia weet als enige van de vier niet wie haar vader is en heeft er ook geen contact mee. Dat maakt dat ze met jaloezie toekijkt als een van de vaders van haar zussen langs komt voor een gezellig uitje met zijn dochter. Als ze naar de middelbare school gaat en haar zus Eliza haar bij de schoolpoort af zet, vraagt Eliza: 'Je weet het toch wel, van je vader?' Antonia bluft, maar wat is nou dat geheim over haar vader, wat iedereen in huis lijkt te weten, behalve zijzelf?

Lees meer
3 jaren 9 maanden geleden #103286 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thema september 2022 - Leestafel geeft richting
Lara Taveirne - Aan het einde van de weg rechtdoor

Hee ik dacht dat ik die geplaatst had! Ik zie zoveel titels voorbij komen dat ik het kennelijk soms zelf niet meer weet.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.437 seconden