Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema november 2021 - Leestafel geeft ENERGIE

Lees meer
4 jaren 7 maanden geleden #100553 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thema november 2021 - Leestafel geeft ENERGIE
Haha Ja ook!

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

4 jaren 7 maanden geleden #100558 door
Als je van kou houdt, moet je bij mij in de kringloop komen werken. Soms kom ik bij, als ik weer buiten kom. IK zit daar binnen de kortste keren met ijskoude handen en voeten. M'n handen kan ik tenminste nog onder m'n oksels warmen, maar met m'n voeten is dat wat lastiger. Nu heb ik thuis ook wel koude handen en voeten, maar dat is nog te verdragen.

Bij mij in huis is het volgens mij niet echt koud, hoewel m'n vriendin en haar man altijd een dikke trui aantrokken als ze bij mij kwamen. Bij haar heb ik het gevoel dat ik zelfs in de winter beter een T-shirt aan kan trekken.

Lees meer
4 jaren 7 maanden geleden #100560 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Thema november 2021 - Leestafel geeft ENERGIE
Die laatste situatie ken ik...het is hier vandaag de hele dag een graad of 10 geweest. Ik vind dat lekker, geen verwarming. Maar als er iemand in huis is, moet die nu wel aan.

4 jaren 7 maanden geleden #100562 door
Een graad of 10 bij jou binnen, of buiten?

Ik heb eigenlijk ook nooit de verwarming aan, maar hier in huis is het toch nog wel redelijk warm.

Lees meer
4 jaren 7 maanden geleden #100563 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thema november 2021 - Leestafel geeft ENERGIE
Bij mij is het ook 'koud' ik heb ook geen verwarming aan en dat bevalt me prima. Niet die warme dufmakende lucht in huis. Geen idee wat voor temperatuur het nu binnen is maar anderen zullen het denk ik wel koud vinden.

Dettie

4 jaren 7 maanden geleden #100564 door
Bij mij thuis zweeft de temperatuur tussen de 19 en 20 graden en dat vind ik niet onbehagelijk, hoewel ik wel regelmatig een vest aantrek en ik wat last heb van koude handen en voeten. Dat vind ik eigenlijk het vervelendste.

Ik heb de indruk dat het inde kringloopwinkel een graad of 10 is. Veel personeel heeft dan ook gewoon een winterjas aan. Ik neem een dik vest mee, maar dat helpt niet tegen de koude handen en voeten. Na een tijdje voel ik m'n tenen nauwelijks nog.

Tijd voor maken pagina: 0.427 seconden