Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema november 2021 - Leestafel geeft ENERGIE

4 jaren 7 maanden geleden #100537 door
Mijn laptop is nvan 2007 en ik hoop dat hij het nog heel lang volhoudt, anders wordt het bedienen van m'n sampler (muziekinstrument) een stuk lastiger. De laptop werkt nog met Windows XP en voor latere versies is geen driver voor de sampler. Dat is ook het enige waar ik het ding voor gebruik. Dan heb ik nog een grote computer en een kleine laptop (netbook), die ik eigenlijk vooral in de vakanties gebruikte om m'n dagboek bij te houden.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
4 jaren 7 maanden geleden #100539 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thema november 2021 - Leestafel geeft ENERGIE
Zonder laptop kan ik geen recensies plaatsen :-( Dus hij moet het nog even volhouden.

Dettie

4 jaren 7 maanden geleden #100540 door
Zonder computer kan ik geen recensies schrijven, maar die is over het algemeen wat sneller aan vervanging toe. En dan moet ik wel een vrij zware computer kopen (veel geheugen, snelle processor en zo) voor m'n muziekprogramma's, waarvan er een in ieder geval ook nog wel eens vervangen moet worden, dan wel een upgrade nodig heeft. Het andere programma moet hooguit vervangen worden als het aantal activaties op is, of er moet in een nieuwe versie iets zitten dat ik zo aantrekkelijk vind, dat ik het beslist moet hebben.

Office werkt nog steeds, dus daar heb ik nog geen nieuwe versie van nodig en op Office 365 zit ik helemaal niet te wachten, want dan blijf ik betalen.

Lees meer
4 jaren 7 maanden geleden #100549 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thema november 2021 - Leestafel geeft ENERGIE
Terug naar Coal Run

Tawni O'Dell

Na een verblijf van meer dan vijftien jaar in Florida, keert Ivan Zoschenko terug naar zijn geboorteplaats, een voormalig mijnstadje in het westen van Pennsylvania.

Zijn komst valt samen met de aanstaande vrijlating van zijn oud-klasgenoot Rees Raynor, die achttien jaar gevangen heeft gezeten.

Ivan ziet ertegen op om naar huis terug te keren; hij heeft de herinneringen aan de mijnexplosie waarbij zijn vader omkwam maar al te graag achter zich gelaten. Bovendien zit hij niet te wachten op de reacties van de lokale bevolking op het bizarre ongeluk dat zijn carrière als proffootballer abrupt beeindigde.

De week rond Reeses vrijlating is in alle opzichten de belangrijkste week in Ivans leven.

ISBN 9789024554638 | Paperback | 397 pagina's | Sijthoff | januari 2005

Vertaald door M. Trouw-Luyckx

Lees meer
4 jaren 7 maanden geleden #100550 door dettie
Citaat van de dag

Wie van de warmte houdt, moet de rook dulden.

Russisch spreekwoord

Lees meer
4 jaren 7 maanden geleden #100551 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Thema november 2021 - Leestafel geeft ENERGIE
Juist. En wie van de kou houdt, moet het geklaag van medebewoners verdragen.

Tijd voor maken pagina: 0.528 seconden