Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema augustus 2021 - Leestafel volgt haar HART

Lees meer
4 jaren 11 maanden geleden #99137 door dettie
Deze maand is het hart aan de beurt, geen zwijmelige liefderomannetjes maar wel mooie boeken met hart als onderwerp of in de titel.

Zie www.leestafel.info

Hopelijk wordt het een hartverwarmende maand!

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

4 jaren 11 maanden geleden #99138 door
Wat een mooi boek heb je voor vandaag gekozen. Ik zou het zo willen lezen.

Lees meer
4 jaren 11 maanden geleden #99141 door marjo
Dat is zeer zeker een heel mooi boek! Naar de bieb Renate!

4 jaren 11 maanden geleden #99142 door
Tja, de bibliotheek staat op m'n to do lijstje van de komende week. Als ik m'n laatste boek tenminste uit heb. Waarschijnlijk wordt dat dan donderdag. Maandag en dinsdag kringloopwinkel, woensdagmiddag tandarts, vrijdag kringloopwinkel.

Lees meer
4 jaren 11 maanden geleden #99144 door marjo
Kringloopwinkel: met boeken!!!

4 jaren 11 maanden geleden #99145 door
Ja, maar 2 rijen achter elkaar. Niet echt aantrekkelijk. Bovendien doe ik er vrijwilligerswerk op de afdeling met platen, CD's en DVD's, waarbij ik me bezig houd met het ordenen van de DVD's. Rampzalig. Veel 2 rijen dik en er komt meer binnen dan dat er uit gaat. Nog maar afgezien van de dingen die je vermoedelijk aan de straatstenen niet kwijtraakt. DVD's met open haarden, aquarium, of vogelkooi, voetbalbeelden en andere sport. Als je dan net een aantal planken gesorteerd hebt en je komt een paar dagen later terug om het een en ander tussen de al eerder gesorteerde DVD's te voegen, heeft men er weer een rommeltje van gemaakt. Sisyfusarbeid is de beste benaming. En dan staat er nog een radio aan, die te vaak muziek laat horen die ik niet leuk vind. Vooral leuk als je hoofdpijn hebt. Op dinsdag ben ik alleen en dan laat ik de radio maar uit, of eventueel draai ik eens een CD.

Op zoek naar ander vrijwilligerswerk. Maar bij de dingen die me wat lijken, vraag ik me dan ook weer af of ik er wel geschikt voor ben.

Tijd voor maken pagina: 0.536 seconden