Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema juni 2019 - Schoenmaker blijf bij uw boeken (thema schoenen)

Lees meer
7 jaren 1 maand geleden #90375 door dettie
Van ik Kus mijn schoenen - Jan de Rooy kon ik geen flaptekst vinden Renate, alleen de biblionrecensie.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

7 jaren 1 maand geleden #90378 door
Ik vond het ook moeilijk om er iets over te vinden. Zelf heb ik maar 1 boek van Jan de Rooy (wel met opdracht en handtekening) en de bibliotheek heeft ook niet veel meer. Dit boek hebben ze ook niet meer in de bibliotheek.

Lees meer
7 jaren 1 maand geleden #90379 door dettie
Nee het is van 1988 dus dat zal de bibliotheek inderdaad niet meer hebben. Maar het is toch gelukt om iets te vinden, dus ik kon het toch plaatsen.

Dettie

7 jaren 1 maand geleden #90383 door
Sommige andere oudere boeken hebben ze wel, of ze staan in het open magazijn, waar je ook nog wel het nodige kan vinden, maar dit dus niet. Helaas staan oude kinderboeken wel in het magazijn, maar worden ze niet uitgeleend.

Lees meer
7 jaren 1 maand geleden #90385 door dettie
Ja literaire boeken zijn altijd wel te vinden in de bibliotheek. Maar ik vond het wel een leuke tip van je. Weer een (voor mij) heel onbekende schrijver onder de aandacht gebracht en ook nog slaande op het thema schoenen!

Dettie

7 jaren 1 maand geleden #90387 door
Tja, ik heb de man gekend, dus vandaar dat ik er aan dacht.

Bouillabaise uit 1986 heeft de bibliotheek wel in het open magazijn staan.

Leda Styx uit 1994 staat ook in het open magazijn.

In 2017 heeft hij nog een verhalenbundel met de titel Arme tak geschreven, die ook in de bibliotheek staat.

Zelf heb ik het boek Nachtvlinders uit 1981, dat over een muzikant, een pianoleraar gaat. Heel toepasselijk voor mij dus, vond de auteur. Zelf was hij vioolleraar. Wat hij nu doet en waar hij woont? Ik zou het niet weten. We zijn elkaar heel lang geleden uit het oog verloren.

Tijd voor maken pagina: 0.479 seconden