Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Joke Janssen - Lang leve familie! 12+

Lees meer
10 jaren 9 maanden geleden #69995 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Joke Janssen - Lang leve familie! 12+
Omdat het een integer verhaal is, vind ik het wel meevallen met die misleiding.

Het is precies wat het boek is. Dat je denkt dat het anders is, tja..misschien was dat de bedoeling?

www.leestafel.info/jeugdboeken-10

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 9 maanden geleden #69997 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Joke Janssen - Lang leve familie! 12+
De misleiding op de cover blijft voor mij overeind, zeker omdat er leuk verteld wordt hoe onhandig vader is en hoe akelig ze dat kleine jongetje Wouter vindt. Je verwacht een verhaal over een vervelend jongetje, niet een verhaal dat draait om Wouters doodzieke moeder met kanker die uiteindelijk ook sterft en gecremeerd wordt. Hoe mooi beschreven het verhaal ook is, want dat is het. Dit verhaal haalde ik zeker niet uit de flaptekst. Als het al over een moeder zou gaan dan was het de moeder van Dominique (volgens de flaptekst dan hè) en dat was eigenlijk een bijverhaaltje.

Persoonlijk vind ik dat je, zeker bij een kinderboek, met een covertekst wel dicht bij de inhoud moet blijven.

Dettie

Lees meer
10 jaren 9 maanden geleden #70006 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Joke Janssen - Lang leve familie! 12+
Ik verwachtte geen boek over een vervelend jongetje, maar dat komt omdat ik geen flapteksten lees tevoren. (Deze discussie hier was ik intussen al vergeten).

Tijd voor maken pagina: 0.373 seconden