Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Emma van Liempt: Tussen de regendruppels door (13+)

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44578 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Emma van Liempt: Tussen de regendruppels door (13+)
En de recensie staat op de site

www.leestafel.info/jeugdboeken-13

-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44581 door dettie
Toch wel triest dat een uitgever niet beter werkt en oplet en een boek vol taalfouten uitgeeft.

Ik hoop dat Emma van Liempt een echt goede uitgever of anders een goede begeleider vindt die haar wijst op onvolkomenheden en fouten.

Schandalig dat zoiets als dit gebeurt.

Dettie

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44584 door marjo
Ik had in mijn verslag ook een foutje staan en werd daar ongenadig op gewezen door de uitgever. Ik ben zo vrij geweest de fouten die er bij jou in stonden (twee) te verbeteren...

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44592 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Emma van Liempt: Tussen de regendruppels door (13+)

Marjo schreef : Ik had in mijn verslag ook een foutje staan en werd daar ongenadig op gewezen door de uitgever. Ik ben zo vrij geweest de fouten die er bij jou in stonden (twee) te verbeteren...

Gevonden :) . Bedankt. Zo zie je maar weer: het kan de beste overkomen :mrgreen: . Maar ik vind het zeer onfatsoenlijk van de uitgever dat ze jou er op hebben durven wijzen gezien hun eigen gebrek aan redactie!

Was dat de enige reactie die ze hebben gegeven, of is er ook inhoudelijk op jouw bericht gereageerd? Daar ben ik dan wel even benieuwd naar.

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44594 door marjo
Lees de berichten hier boven!

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44602 door Joanazinha
Sorry Marjo; ik snap je even niet? Ik heb gelezen dat de uitgever jou heeft gewezen op een fout in jouw verslag, maar hebben ze verder nog gereageerd of was dat alles? Of kijk ik ergens over heen???

Tijd voor maken pagina: 0.562 seconden