Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Emma van Liempt: Tussen de regendruppels door (13+)

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44603 door dettie

Marjo schreef : Ik heb de uitgever namelijk het boek teruggestuurd met heel veel verbeteringen. Niet in de stijl, maar wel wat taal- en spelfouten betreft

Je bedoelt of de uitgever hier op gereageerd heeft Joanazinha?

Begrijp ik goed uit jullie verslagen dat het boekje zelf ook niet echt geweldig was? Of drong het allemaal niet meer zo goed door dankzij die vele taalfouten ?

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44609 door marjo
Uitgebreider dan: Ik heb de uitgever natuurlijk bericht gestuurd dat het verslag op de site stond. Met een opmerking over al die fouten, en dat ik vind dat echt niet door de beugel kan.

Hij vond mij te streng, 'venijnig' zei hij. En wees me op een bepaald boek voor volwassenen dat ook vol fouten staat. (En op die fout van mij in het verslag.)

Waar staan die fouten dan, was de vraag, 'dan verbeter ik ze voor de volgende editie'. Ik heb toen het boekje zelf teruggestuurd, met al mijn verbeteringen. Hij dankte me er voor.

Ik denk nu dat jij ook een exemplaar van die eerste editie hebt gehad. Geen aangepaste.

Het verhaal is wel duidelijk Dettie, voor geoefende lezers zoals Joanzinha en mijzelf . Dat is een simpel, maar toch wel leuk verhaaltje. Het zou alleen veel overtuigender zijn geweest zonder die fouten, en in een betere stijl.

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44612 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Emma van Liempt: Tussen de regendruppels door (13+)
Ah, OK, helder, bedankt!

Als hij het boek wilde aanpassen, mocht hij het wel helemaal herschrijven.......

En ik ben het met Marjo eens dat het verhaal op zich potentie zou hebben gehad wanneer er zorgvuldiger mee omgesprongen was. Daarom wens ik Emma van Liempt ook veel succes met haar tweede boek.

Tijd voor maken pagina: 0.488 seconden