Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Emma van Liempt: Tussen de regendruppels door (13+)

Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden #43839 door marjo
Tja, mag je van een boek als dit ook verwachten dat het foutloos is? Ik doe dat wel, maar misschien ben ik te streng?

Lees verder: www.leestafel.info/archief/jeugd/emma-va...regendruppels-door-1

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44552 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Emma van Liempt: Tussen de regendruppels door (13+)
Nu dan op de goede plek mijn commentaar.

Ik krijg het gevoel dat er een geintje wordt uitgehaald door deze uitgever door het als recensieboek aan te bieden. Zowel qua inhoud als qua uitvoering is dit boek ver ver ver beneden de maat; zelfs als je in ogenschouw neemt dat de schrijfster nog maar 14 jaar oud is.

Je bent nog mild in je recensie Marjo! Ik ga proberen om er ook wat van te breien, maar moet eens goed denken hoe ik dat op papier ga zetten ;) .

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44553 door marjo
Heb jij ook de versie die ik gelezen heb, vraag ik me af.

Ik heb de uitgever namelijk het boek teruggestuurd met heel veel verbeteringen. Niet in de stijl, maar wel wat taal- en spelfouten betreft.

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44555 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Emma van Liempt: Tussen de regendruppels door (13+)
Ik denk het wel; ik heb het boek namelijk al een tijdje in huis. En het barst werkelijk van de fouten; zo erg dat ik er na 12 bladzijden bijna de brui aan heb gegeven.

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44556 door marjo
Ik heb steeds maar in gedachten gehouden dat ze nog zo jong is. Maar ik vind het heel slecht van de uitgever!

Heb ik hem ook gemeld.

En toen ik een paar weken later een ander boek van een veertienjarige las, was meteen duidelijk dat dit echt niet nodig is: dat boek was in orde!

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44558 door Joanazinha
Klopt; ik wijt het ook voor het grootste deel aan de uitgever. Die had Emma hiertegen moeten beschermen, vind ik. Ik ben nu bezig met de recensie en daar zet ik dat ook heel duidelijk in ;) .

Tijd voor maken pagina: 0.564 seconden