Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

John Ajvide Linqvist - Ik zal je altijd vinden

Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #77223 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: John Ajvide Linqvist - Ik zal je altijd vinden
En ook de recensie van Willeke staat op de site, zie

thrillers-leestafel.info/john-ajvide-lindqvist/

-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #77226 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: John Ajvide Linqvist - Ik zal je altijd vinden
Nou Willeke, ondanks jouw verwarring heb je het verhaal heel goed weten te omschrijven!

<t></t>

Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #77283 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: John Ajvide Linqvist - Ik zal je altijd vinden
Ik heb ook nog andere recensies gelezen over dit boek en al met al trekt het mij niet direct aan eerlijk gezegd. Maar dat komt ook omdat ik absoluut niet van horror houdt - een goede moord in een thriller is prima, maar horror.... brrrr :-).

Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #77287 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: John Ajvide Linqvist - Ik zal je altijd vinden
Ha, mij overkwam hebt ook een beetje Joanazinha, maar ter verdediging van het boek moet ik er nog wel even bijzeggen dat het vooral om horrorachtige elementen gaat. Wel veel geweld.

En dank je wel Annemarie, ik vond het zelf niet mijn beste recensie. Ik was blij dat ik het boek nog een beetje met jou kon bespreken voor ik ging schrijven, want ik had veel niet begrepen. Dus dank!

<t></t>

Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #77305 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: John Ajvide Linqvist - Ik zal je altijd vinden
Het was leuk om eens een griezelverhaal met je te bespreken, Willeke! Echt een horrorverhaal vind ik het ook niet en ook "griezelverhaal" dekt de lading niet. Het is vooral een persoonlijke zoektocht. Maar aan het einde van het boek wordt het verhaal wel behoorlijk... ehm... goor! ;)

<t></t>

Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #77312 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: John Ajvide Linqvist - Ik zal je altijd vinden
Ha, Yep. En derhalve vrees ik dat het wel bij deze ene keer gaat blijven :)

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.440 seconden