Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Paula Hawkins - Het meisje in de trein

Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden #81262 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Paula Hawkins - Het meisje in de trein
Ik ben het helemaal met je eens, Kevin. Aanvankelijk heb je als lezer geen idee wat er gaande is. Er zit niets anders op dan je aan het verhaal over te geven tot je weet hoe het zit. Ook ik kroop een beetje in de huid van het personage en omdat het beslist geen luchtig verhaal is, is dat soms behoorlijk pittig.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #86492 door Saraaa123
Beantwoord door Saraaa123 in topic Re: Paula Hawkins - Het meisje in de trein

kevinWouters schreef : ik vond het boek eerst wat verwarrend maar al snel werd het heel duidelijk en begreep ik er alles van. Ik vind het psychologisch een beetje zwaar maar het valt wel mee.

Ik ben het met je eens. In het begin is het boek zeer verwarrend door de drie hoofdpersonages, de flashbacks en de gedetailleerde taalgebruik. Ik had ook moeilijkheden om er in te komen, maar wanneer dit lukte kon ik moeilijk stoppen met lezen door de grote intrige die heerstte. De spanning wordt door de auteur goed behouden, ik had zelfs zin om hoofdstukken over te slaan om te weten wat er was gebeurd. De psychologie van het verhaal vond ik persoonlijk niet echt zwaar. Het is een origineel, verslavend en spannend boek waarin je wordt meegesleept. Ik raad hem zeker aan, maar de lezer moet wel doorbijten om het lange begin te lezen. Het is de tijd waard.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.363 seconden