Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Rudy Soetewey: Getuigen

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64780 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Rudy Soetewey: Getuigen
Dan is het zeker een sterk verhaal want dat heb jij lang niet altijd. Ik denk ook wel dat dit boek ook mij goed zal bijblijven.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 4 maanden geleden #65663 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: Rudy Soetewey: Getuigen
Het thema sprak me heel erg aan, ook het verhaal op zich vind ik boeiend verteld. Alleen het moment dat de politie hem gaat verdenken...

Daar werd het naar mijn gevoel een beetje té.

Ik snap ook niet goed wat die "Franky" en de vereniging "Ansgar Flandria" er precies mee te maken hebben. Ja ik begrijp wel waarvoor de vereniging staat maar ze brengen niet echt iets bij in het verhaal zelf....

Al met al een spannend verhaal. Iets om over na te denken maar dan wel liefst altijd hypothetisch :D

Lees meer
11 jaren 4 maanden geleden #65669 door Annemarie
Misschien dat het Franky-verhaal is om te benadrukken dat niets is wat het lijkt. In eerste instantie had ik met de politieverdenking ook iets van: "Is het niet té", maar ik heb er lang over nagedacht en ik denk dat dingen echt zo vreselijk uit de hand kunnen lopen. Dat het juist vaker gebeurt dan wij beseffen. Iemand begint te liegen en raakt daarna helemaal in het web van leugens verstrikt. Hij of zij maakt zichzelf alleen maar verdachter op die manier en ook politiemensen maken zich wel eens schuldig aan vooroordelen of tunnelvisie. Al met al vind ik het dus een geloofwaardig scenario hoewel het natuurlijk wel heel ruim uitgewerkt is.

<t></t>

Lees meer
11 jaren 4 maanden geleden #65690 door Inge
Wat me in het begin ook verbaasde was dat de aandacht ging naar de treinbegeleidster en de conducteur. Zij hadden de man toch niet vermoord? Toen bedacht ik me dat het vooral een mediahetze was. Dat was veel spectaculairder dan het verhaal dat de politie geen verdachten had... Maar toch; het verbaasde me.

Lees meer
11 jaren 4 maanden geleden #65691 door Annemarie
Nou ja, door hun nalatigheid is het slachtoffer doodgegaan. De conductrice was dan wel niet de dader maar als ze haar werk goed had gedaan, was het slachtoffer misschien nog op tijd gevonden. Daarnaast zoekt de media altijd een zondebok.

<t></t>

Lees meer
11 jaren 4 maanden geleden #65693 door Inge
Ik ga maar eerst vragen op welk gebied jij bedoelt met "als ze haar werk goed had gedaan" voor ik over het verkeerde in discussie ga :D

Tijd voor maken pagina: 0.469 seconden