Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

X-files: wervelwind

Lees meer
19 jaren 3 weken geleden #16575 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Plannen heb ik ook genoeg, maar ik mis die tv echt niet. Er is niets dat me trekt. Ik heb overigens 'zwarte sneeuw' wel gezien, toen keek ik nog.

Maar er is al jaren niks meer waar ik voor wil gaan zitten, met uitzondering van het Grote Dictee en het Songfestival (ja lach maar..)

Ik heb het geduld niet meer..
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 3 weken geleden #16581 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ik kijk ook nooit t.v. alleen 's ochtends het journaal en ik kijk 2 voor 12 en ja het Grote Dictee kijk ik ook maar voor de rest vind ik het eigenlijk voor het merendeel een grote ergernis. ALS ik al eens kijk dan zet ik hem vaak halverwege uit of loop de kamer uit, dan wil ik het niet meer verder zien. Het enige wat ik altijd keek was Morse.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
19 jaren 3 weken geleden #16665 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Zwarte Sneeuw heb ik net dus op dvd gekeken. Prachtige serie. Hoe Tom Jansen die in coma geraakte vader neerzet, maar ook die scenes met de jonge Eva op de slee door sneeuw, zo mooi!

Nou, Marjo, eerder zijn tegenwoordig de artiesten die er optreden om over te lachen!

Marjo schreef : Plannen heb ik ook genoeg, maar ik mis die tv echt niet. Er is niets dat me trekt. Ik heb overigens 'zwarte sneeuw' wel gezien, toen keek ik nog.

Maar er is al jaren niks meer waar ik voor wil gaan zitten, met uitzondering van het Grote Dictee en het Songfestival (ja lach maar..)

Ik heb het geduld niet meer..

Laatst bewerkt doorRoel.

Lees meer
19 jaren 3 weken geleden #16666 door tiba
Beantwoord door tiba in topic Re: bericht
ik ben ook een fan van de x-files Roel :D .

Tiba.
Laatst bewerkt doortiba.

Lees meer
19 jaren 3 weken geleden #16667 door Roel
Tegenwoordig kijk ik dus ook zeer selectief. Programma's als het uur van de wolf, meestal dan in de herhaling online. Natuurprogramma's wel.

En detectives als ik tijd heb zoals Morse, maar Frost, Waking the dead, Inspector Lynly e.a. Het NOS journaal zie ik bijna nooit meer. Af en toe kijk dan naar Tv maastricht en L1 journaal.

Dettie schreef : Ik kijk ook nooit t.v. alleen 's ochtends het journaal en ik kijk 2 voor 12 en ja het Grote Dictee kijk ik ook maar voor de rest vind ik het eigenlijk voor het merendeel een grote ergernis. ALS ik al eens kijk dan zet ik hem vaak halverwege uit of loop de kamer uit, dan wil ik het niet meer verder zien. Het enige wat ik altijd keek was Morse.

Dettie

Laatst bewerkt doorRoel.

Lees meer
19 jaren 3 weken geleden #16669 door Roel
Hé Tiba,

Dat is een verrassing!

Dus jij houdt ook van sci fi, vliegende schotels en buitenaardse wezens!

Ik heb de serie t/m het 5de seizoen gevolgd, daarna was voor mij de kracht uit de serie.

Ik ga weer opnieuw beginnen met de pilot, waar mulder en scully elkaar voor het eerst tegenkomen en scully haar eerste x-files-achtige ervaringen op doet! Zou ik er weer voor vallen of is de magie uitgewerkt na 3x kijken!

Trouwens, je bent niet de enige, wereldwijd heeft de serie miljoenen kijkers getrokken en nog.

groeten,

Roel

tiba schreef : ik ben ook een fan van de x-files Roel :D .

Tiba.

Laatst bewerkt doorRoel.

Tijd voor maken pagina: 0.438 seconden