Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

X-files: wervelwind

Lees meer
19 jaren 4 weken geleden #16532 door marjo
X-files: wervelwind werd gestart door marjo
Hier maak ik geen verslag van. Het is de moeite niet waard.

Het is een slap verhaal over dieren en mensen die op gruwelijke wijze vermoord worden. De inspecteur die erbij gehaald wordt is ervan overtuigd dat er meer bestaat tussen hemel en aarde en hij is dan ook de enige die inziet dat er een natuurkracht aan het werk is. Maar die wordt geleid..door een mens.

Het is een verhaal in een omnibus, en ik las het voor de abc-lijst. Maar ik heb geen enkele interesse om ook de andere verhalen te lezen.
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 4 weken geleden #16533 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
haha dat is duidelijk! Het is 3 x niets! :D

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
19 jaren 4 weken geleden #16539 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Toch literatuur, volgens Ariadne, maar dan wel van heel lage orde..

Lees meer
19 jaren 4 weken geleden #16550 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: X-files: wervelwind
Hallo Marjo,

Is dat een boekje naar aanleiding van de bekende serie X-files met specials agents Mulder en Scully?

Zo ja, die boekjes stellen inderdaad niks voor. Tegenwoordig is het helemaal "in" om een stand-in schrijver een boekje te laten schrijven naar de serie. Deze boekjes worden alleen geschreven om mee te drijven op het succes van de serie!

Ik zou zeggen kijk de serie. Ik heb de eerste drie seizoenen zelfs 3 maal gezien. En verder nog een paar keer het vierde en vijfde seizoen.

Marjo schreef : Hier maak ik geen verslag van. Het is de moeite niet waard.

Het is een slap verhaal over dieren en mensen die op gruwelijke wijze vermoord worden. De inspecteur die erbij gehaald wordt is ervan overtuigd dat er meer bestaat tussen hemel en aarde en hij is dan ook de enige die inziet dat er een natuurkracht aan het werk is. Maar die wordt geleid..door een mens.

Het is een verhaal in een omnibus, en ik las het voor de abc-lijst. Maar ik heb geen enkele interesse om ook de andere verhalen te lezen.

Laatst bewerkt doorRoel.

Lees meer
19 jaren 4 weken geleden #16551 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ik was het niet van plan, Roel. Ik kijk nooit tv en dan ga ik zeker niet naar zo'n serie kijken..wie weet als ik ooit oud en bejaard ben en niet meer uit de voeten kan..

Je hebt gelijk dat het naar die tvserie geschreven is, en dat is duidelijk te merken.

Lees meer
19 jaren 3 weken geleden #16568 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Nooit tv! Dan is de hele tv-geschiedenis compleet aan je voorbij gegaan!

Ik was vroeger zo goed als tv-verslaafd, dat was rond mijn veertiende, toen ik keek ik heel veel tv. Ik heb zeker wel een band met tv, maar de kwaliteit van programma's is sinds de 90tiger jaren zo achteruit gehold, dat ik tegenwoordig nog alleen heel selectief kijk. Daarentegen kijk wel veel films en series. Ben ik dolop. Dat is aan de ene kant de grote concurrent van het boeken lezen, aan de andere kant zijn de twee vaker ook weet met elkaar verbonden. Hoeveel boeken worden niet verfilmd!

Maar series ook. Twin Peaks heb ik al een keer in zijn geheel op tv gezien en nu ben ik het op dvd aan het kijken. Grote presentatie van David Lynch. Net heb ik ook 12delen Zwarte Sneeuw achter de kiezen. Een serie geproduceerd door de ncrv met Tamar van den Dop in de hoofdrol. Een andere serie die ik grandious vond, is De kleine waarheid met Willeke Alberti. Alweer uit begin jaren zeventig, maar nog steeds zeer de moeite waard.

Ik ben trouwens van plan de banden (ik heb daarvan de videobanden) van die X-files opnieuw te gaan bekijken.

Marjo schreef : Ik was het niet van plan, Roel. Ik kijk nooit tv en dan ga ik zeker niet naar zo'n serie kijken..wie weet als ik ooit oud en bejaard ben en niet meer uit de voeten kan..

Je hebt gelijk dat het naar die tvserie geschreven is, en dat is duidelijk te merken.

Laatst bewerkt doorRoel.

Tijd voor maken pagina: 0.419 seconden