Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

X-files: wervelwind

Lees meer
19 jaren 8 uren geleden #17041 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Omdat ik mijn videobandencollectie moest opschonen, ben ik weer beginnen met kijken naar die X-files. Al heeft het niet meer die impact van toen, het blijf ontzettend leuk en boeiend en uiteraard spannend om vol aandacht de episodes te volgen. Ik heb het eerste seizoen van 24 afleveringen al gezien en ookal weer 8 episodes van het tweede seizoen.

En de beeld en geluidskwaliteit is gelukkig nog uitstekend.
Laatst bewerkt doorRoel.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 3 uren geleden #17049 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Dat heb ik wel eens gehoord, ja, dat de kwaliteit van video achteruit gaat als je het laat liggen.. Zou wel jammer zijn, hier ligt ook nog zoveel. Voor als ik ooit geen zin meer heb om te lezen..
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
18 jaren 11 maanden geleden #17081 door Roel
Dat valt dus reuzemee. De X-files seizoenen zijn uit 1994, dus al 14 jaar oud. Zelfs mijn voorbespeelde banden waar ik dingen van de tv heb opgenomen (1994/1995) zijn vaker nog verrassend goed.

Nou is er een periode geweest dat ik van de tv op gloednieuwe banden zat op te nemen, terwijl de koppen van de videorecorder gereinigd hadden moeten worden, iets dat ik niet wist. Deze banden, waar maar een keer mee is opgenomen, zijn allemaal slecht!

Trouwens Marjo, was jij niet degene die nooit tv keek! Dus je hebt allemaal programma's/films van de tv opgenomen op videoband, om nooit naar te kijken?

Marjo schreef : Dat heb ik wel eens gehoord, ja, dat de kwaliteit van video achteruit gaat als je het laat liggen.. Zou wel jammer zijn, hier ligt ook nog zoveel. Voor als ik ooit geen zin meer heb om te lezen..

Laatst bewerkt doorRoel.

Lees meer
18 jaren 11 maanden geleden #17082 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Ik kijk TV als mijn hoofd niet meer naar lezen staat. Lekker zonder denken en moeite doen.... Films (sommige toch) vind ik de moeite waard van kijken. Maar dan het liefst geen films naar aanleiding van een boek. Daar ben ik al dikwijls in teleurgesteld geweest.

Frost, Cavanaugh, enz zie ik graag maar het is niet iets waar ik voor thuis blijf.

13 jaar geleden, toen ik in verwachting was van mijn dochter werd ik TV verslaafd. Ik mocht niets doen, moest zoveel mogelijk rusten en plat liggen. Ik zette de TV om 8 uur 's ochtends aan en hij bleef aanliggen tot 23 uur 's avonds. Ik keek zelfs naar verkoopprogramma's. :shock:

Achteraf heb ik echt moeten "afkicken".

Nu kijk ik selectiever. Maandag gekeken naar het eerste deel van Jane Eyre, gisteren de paardefluisteraar opgenomen.

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
18 jaren 11 maanden geleden #17103 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Er was eens een tijd dat ik nog voor de tv zat..en toen kwam er een tijd dat ik nog wel interesse had, maar geen tijd, of een ander was me voor, en ik nam ze dus op. En daarna is mijn interesse zozeer afgenomen dat die banden nu allemaal stof staan te happen..
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
18 jaren 11 maanden geleden #17132 door Roel
Hé Inge,

Nee zeg, zo drastisch is het bij niet!

Alles gaat bij mij door elkaar. Ik lees in een boek, heb dan zin om een film te kijken, dan kijk ik de film. Dat is vaak op de vrijdagavond, dat ik me verheug op een film. Over literaire verfilmingen gesproken. Ik moet nog altijd Tipping the velvet naar de roman van Sarah Waters kijken.

Dat is zo Inge. Het komt vaak voor dat literaire verfilmingen tegenvallen, maar ik heb gelukkig ook een boel goeie gezien. Ik denk aan Vanity Fair (serie voor tv), Dickens (vele goeie boekverfilmingen gezien), Wuthering Heights, Jane Eyre (beste versie met een jonge Timothy Dalton als de blinde landlord). Ja, Engelsche detectives kijk ik ook van haver tot gort.

Hoe is de nieuwe Jane Eyre?

Inge schreef : Ik kijk TV als mijn hoofd niet meer naar lezen staat. Lekker zonder denken en moeite doen.... Films (sommige toch) vind ik de moeite waard van kijken. Maar dan het liefst geen films naar aanleiding van een boek. Daar ben ik al dikwijls in teleurgesteld geweest.

Frost, Cavanaugh, enz zie ik graag maar het is niet iets waar ik voor thuis blijf.

13 jaar geleden, toen ik in verwachting was van mijn dochter werd ik TV verslaafd. Ik mocht niets doen, moest zoveel mogelijk rusten en plat liggen. Ik zette de TV om 8 uur 's ochtends aan en hij bleef aanliggen tot 23 uur 's avonds. Ik keek zelfs naar verkoopprogramma's. :shock:

Achteraf heb ik echt moeten "afkicken".

Nu kijk ik selectiever. Maandag gekeken naar het eerste deel van Jane Eyre, gisteren de paardefluisteraar opgenomen.

Inge

Laatst bewerkt doorRoel.

Tijd voor maken pagina: 0.394 seconden