- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Marjo schreef : Dat heb ik wel eens gehoord, ja, dat de kwaliteit van video achteruit gaat als je het laat liggen.. Zou wel jammer zijn, hier ligt ook nog zoveel. Voor als ik ooit geen zin meer heb om te lezen..
Inge schreef : Ik kijk TV als mijn hoofd niet meer naar lezen staat. Lekker zonder denken en moeite doen.... Films (sommige toch) vind ik de moeite waard van kijken. Maar dan het liefst geen films naar aanleiding van een boek. Daar ben ik al dikwijls in teleurgesteld geweest.
Frost, Cavanaugh, enz zie ik graag maar het is niet iets waar ik voor thuis blijf.
13 jaar geleden, toen ik in verwachting was van mijn dochter werd ik TV verslaafd. Ik mocht niets doen, moest zoveel mogelijk rusten en plat liggen. Ik zette de TV om 8 uur 's ochtends aan en hij bleef aanliggen tot 23 uur 's avonds. Ik keek zelfs naar verkoopprogramma's. :shock:
Achteraf heb ik echt moeten "afkicken".
Nu kijk ik selectiever. Maandag gekeken naar het eerste deel van Jane Eyre, gisteren de paardefluisteraar opgenomen.
Inge
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen