- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Annemarie schreef : Juist boeken die privé zijn, zijn vaak zo indrukwekkend. Het moet geen ego-document zijn maar een persoonlijk verhaal kan me erg raken. Ik las vier jaar geleden dit boek: www.leestafel.info/michel-rostain
Ook over een overleden zoon. Ik vond het heel ontroerend.
ja maar dat is wat anders, Tonio gaat over een persoon die werkelijk geleefd heeft, het gaat over hem. In boeken zal geheid van alles wat de schrijver mogelijk zelf heeft meegemaakt verstopt zitten maar dat is niet zo persoonlijk weergegeven. Als jij ooit eens van de trap gevallen bent dan kun je dat in je verhaal verwerken maar Tonio is een heel ander soort boek.Annemarie schreef : Zelf denk ik trouwens dat in bijna elk boek privé-elementen zijn verwerkt.
Annemarie schreef : Juist boeken die privé zijn, zijn vaak zo indrukwekkend. Het moet geen ego-document zijn maar een persoonlijk verhaal kan me erg raken. Ik las vier jaar geleden dit boek: www.leestafel.info/michel-rostain
Ook over een overleden zoon. Ik vond het heel ontroerend. Zelf denk ik trouwens dat in bijna elk boek privé-elementen zijn verwerkt.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen