Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Fredrik Backman - Oma heeft me gestuurd om te zeggen dat het

Lees meer
10 jaren 10 maanden geleden #69221 door Annemarie
Als je baalt dat een boek uit is, dan is het dus een goed boek. En je kunt hem altijd nog een keer herlezen!

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

10 jaren 10 maanden geleden #69222 door
Ja, maar ik doe niet echt veel aan herlezen. Er is zoveel te lezen dat ik nog niet ken.

Ik weet in ieder geval wel dat ik de boeken van Frederik Backman hoger aansla dan 'De honderdjarige die uit het raam klom en verdween'. Ik vond dat geen slecht boek, maar ik begrijp niet hoe men enig boek van Frederik Backman hiermee kan vergelijken. De boeken van Frederik Backman vind ik realistischer, hoewel de realiteit in dit laatste boek in een sprookje verpakt is.

Lees meer
10 jaren 10 maanden geleden #69223 door Annemarie
Het tweede boek vind ik eerder een sprookje dan een realistisch verhaal. Ik vind het qua stijl eerlijk gezegd juist wel een beetje aansluiten op De 100-jarige man. Toch hebben deze schrijvers wel elk een unieke schrijfstijl.

<t></t>

10 jaren 10 maanden geleden #69225 door
Ik vind het tweede boek een heel realistisch verhaal, ook al is het als sprookje vermomd. Wat mij betreft sluit het totaal niet aan bij de 100-jarige man. Dat is gewoon puur absurdisme en vaak wat mij betreft een beetje vergezocht. Zonder de historische stukken zou het misschien iets beter te pruimen zijn geweest, maar dat is het dan ook wel.

Tijd voor maken pagina: 0.490 seconden