Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Fredrik Backman - Oma heeft me gestuurd om te zeggen dat het

Lees meer
10 jaren 10 maanden geleden #69126 door Annemarie
Een man die Ove heet is nog altijd mijn favoriet. Volgens mij komt er binnenkort ook een nieuw boek van deze auteur uit.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 10 maanden geleden #69129 door dettie
ja 6 oktober komt er een nieuw boek van deze schrijver uit getiteld: Britt-Marie was hier

beschrijving:

Britt-Marie is een 63-jarige vrouw waarvan wordt gezegd dat ze een passief-agressieve zeurkous is. Ze haat viezigheid maar houdt van routine. Ze woont in Borg. Het beste dat je van Borg kunt zeggen is dat het dicht aan de weg ligt. De plaats zucht onder de gevolgen van de financiële crisis. Het enige dat er nu nog opvalt zijn de te koop-borden en een slechte pizzeria. Wat nog wel is overgebleven: voetbal. En Britt-Marie haat voetbal. Maar het jeugdelftal heeft dringend een nieuwe coach nodig. Ze zijn bereid om wie dan ook het team onder zijn hoede te geven. En wie maakt zich er dan nog druk om dat iemand de baan absoluut niet wil?

Dettie

Lees meer
10 jaren 10 maanden geleden #69131 door Annemarie
Ja, heerlijk! Ik proef alweer die typische stijl van Fredrik Backman.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 10 maanden geleden #69136 door berdine
Ja, ik ook!

10 jaren 10 maanden geleden #69137 door
En dan maar weer afwachten tot de bibliotheek het heeft.

10 jaren 10 maanden geleden #69191 door
Ik ben inmiddels aardig op weg in het boek en ik ga het steeds mooier vinden. Toch is het soms wel verwarrend. Want wie is nu de dronkenlap? De vrouw met de zwarte rok? Of is er toch nog iemand anders? En van wie is de grote hond nu eigenlijk? Of wie woonde er in het appartement waar de hond woonde?

Bij oma moet ik aan Annie M.G. Schmidt denken, terwijl het verhaal me op de een of andere manier ook aan Tonke Dragt doet denken.

Tijd voor maken pagina: 0.423 seconden