Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Fredrik Backman - Oma heeft me gestuurd om te zeggen dat het

Lees meer
11 jaren 9 maanden geleden #61692 door Annemarie
In het boek komt ook naar voren dat het niet erg is om een buitenbeentje te zijn. Iedereen is wie hij is en heeft zijn of haar eigen verhaal. Juist door open te staan voor de onderlinge verschillen, ontstaan er bijzondere en diepgaande vriendschappen in het boek.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

11 jaren 9 maanden geleden #61701 door
Het is op zich ook niet erg om een buitenbeentje te zijn, het is alleen vervelend dat je geen mensen in de buurt hebt om gewoon mee om te gaan.

Lees meer
11 jaren 9 maanden geleden #61703 door dettie
Ha ja precies, dat zeg je mooi Renate!

Dettie

11 jaren 9 maanden geleden #61709 door
Tja, ik zou niet echt anders willen zijn dan ik ben, met uitzondering misschien van m'n woede-uitbarstingen als de dingen niet lopen zoals ik wil, als ik dingen kwijt ben, of als ik een probleem met de computer heb waar ik geen oplossing voor heb. Daarmee heb ik voor mijn gevoel heel wat vakanties verziekt. Ik kan me onuitstaanbaar gedragen.

Maar ik zou toch wel eens wat vriendinnen in de buurt willen hebben, waarmee ik gewoon kan praten.

10 jaren 10 maanden geleden #69046 door
Ik heb het boek uit de bibliotheek gehaald en kan bijna niet wachten om er in te beginnen, maar er zijn ook nog andere boeken die m'n aandacht verdienen.

Lees meer
10 jaren 10 maanden geleden #69047 door Annemarie
Heerlijk boek! Veel leesplezier straks Renate.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.418 seconden