Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Anton Valens: Vis (samenleesboek augustus/september)

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29491 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht
Prima geregeld Dettie :D . Ik zie het wel in de brievenbus ploffen.
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29493 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: bericht
Ja misschien moet het maar zo. Ik weet uit ervaring dat een boek op de bieb wel maanden "in bestelling" kan blijven.

Dus zet me maar op de verzendlijst. Als ik het eerder te pakken krijg, geef ik wel een seintje.
Laatst bewerkt doorberdine.

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29531 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: bericht
Wat een móói boekje.

ik ben blij dat het ons samenleesboek is geworden, want ik denk dat het anders niet zo snel op mijn pad gekomen was.

het is hierboven al gezegd, het mooie zit hem niet zozeer in het verhaal, alhoewel het boek aan het eind een voor mij onverwachte wending maakte,

maar vooral in de sfeerbeschrijving en de mooie taal.

ik vond het onderhuidse ook heel mooi. Dingen die niet zozeer uitgesproken worden, maar die je je voelt of afvraagt, en die later dan zonder dat het daarvoor uitgesproken werd boven water komen.

Ik zat me bijvoorbeeld al een tijdje af te vragen waarom Fred zo afstandelijk was. Hij was tenslotte de kennis die de ik persoon mee gevraagd had. Dan gevoel blijft dan een tijdje sudderen, zonder dat het uitgesproken word, en dan volgt er bijna terloops een verklaring. De kunst van een goede schrijver vind ik altijd dat je dat dan niet breed uitgemeten léést maar onuitgesproken vóelt, en daar zit het boek vol mee.

Ik ben zeer nieuwsgierig geworden naar deze schrijver. Ik zag dat hij ook twee boeken over de thuiszorg en een boek over China heeft geschreven. Ze staan alle drie op mijn lijstje inmiddels.

En Marjo, het boek gaat donderdag op de post richting jou. Dank!!

Wil
Laatst bewerkt doorWilV.

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29532 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
O dear, ik moet nog steeds m'n verslag schrijven. Ben zo bezig met de debutanten en recensieboeken.

Sorry, sorry. Ik zal zo gauw mogelijk m'n verslag maken en het boek naar Joananzinha sturen.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29536 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Willeke, de boeken over de thuiszorg beveel ik je ten zeerste aan. Zie ook mijn verslagen daarvan. Eerlijk gezegd vond ik dat over China niet veel, maar het is een reisverslag, dus dat vind jij vast wel wat!
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29545 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: bericht

Willeke, de boeken over de thuiszorg beveel ik je ten zeerste aan. Zie ook mijn verslagen daarvan. Eerlijk gezegd vond ik dat over China niet veel, maar het is een reisverslag, dus dat vind jij vast wel wat!

Leuk..ik was al aan het zoeken tweedehands.

En bij reisboeken scheiden inderdaad onze wegen vaak, dus dan is jouw afwijzing bijna een aanbeveling, :)

Groetjes

Willeke
Laatst bewerkt doorWilV.

Tijd voor maken pagina: 0.432 seconden