- Ontvangen bedankjes 0
WilV schreef :
Ik zat me bijvoorbeeld al een tijdje af te vragen waarom Fred zo afstandelijk was. Hij was tenslotte de kennis die de ik persoon mee gevraagd had. Dan gevoel blijft dan een tijdje sudderen, zonder dat het uitgesproken wordt, en dan volgt er bijna terloops een verklaring.
Wil
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
k ben me dat eigenlijk nog steeds aan het afvragen Willeke. Was dat omdat hij wilde dat de ikfiguur hem bij zou staan in zijn ruzie met Addie?
Ik loop al een tijdje over dit boek na te denken. Waarom is het geschreven vraag ik me af. De taal is schitterend, dat staat vast denk ik, maar wat wilde Valens met dit verhaal? Laten zien hoe ruig het op zee kan zijn? Heeft hij op zo'n kotter gevaren en was hij diep onder de indruk van het werk en is hij daarover verder gaan fantaseren? Bijv. Hoe ga je met elkaar om als je dag en nacht bij elkaar bent. Of hoe gaat dat eigenlijk, vis vangen, hoe houd je de vis goed, hoe gaat het in z'n werk?
Of wilde hij 'gewoon' weergeven hoeveel hij van de zee houdt, want dat straalt het boek wel uit.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen