Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Mathieu Lindon - Alleen mijn hart is niet genoeg

Lees meer
9 jaren 3 weken geleden #82028 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Mathieu Lindon - Alleen mijn hart is niet genoeg
O leuk, ben benieuwd wat je vader er van vind. Ik moest er ook even inkomen. Het is een boek wat zorgvuldig lezen vereist, omdat er veel tussen de regels door onthult wordt.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

9 jaren 3 weken geleden #82033 door
M"n vader heeft het uit, maar vond het een beetje teleurstellend. Hij stelde dat hij door bleef lezen, omdat hij wilde weten hoe het afliep, maar dat het einde eigenlijk nogal open was.

Lees meer
9 jaren 3 weken geleden #82035 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Mathieu Lindon - Alleen mijn hart is niet genoeg
He, jammer dat het tegen viel. ja je moet nog een aantal dingen invullen zelf op het einde, dat klopt.

<t></t>

9 jaren 3 weken geleden #82037 door
Ik zal wel zien hoe ik het vind. Eerst m'n bibliotheekboeken uitlezen.

9 jaren 1 week geleden #82307 door
Ik ben er net in begonnen en dankzij m'n vader weet ik helaas al hoe het een en ander in elkaar zit. Hij had wat over het boek geschreven en liet me dat lezen, helaas bleek datgene wat hij geschreven had, precies te zijn waar het hele verhaal om draait, namelijk wie is nu eigenlijk die Milodi.

Lees meer
9 jaren 1 week geleden #82308 door dettie
O ja, dat is jammer, want dat aldoor niet weten, geeft het verhaal juist dat extra's.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.707 seconden