Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Mathieu Lindon - Alleen mijn hart is niet genoeg

9 jaren 2 maanden geleden #81200 door
Ik wil het eventueel ook wel, maar er liggen nog wel wat boeken en ik wil ook niet te hebberig overkomen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 1 maand geleden #81836 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Mathieu Lindon - Alleen mijn hart is niet genoeg
Ben dit boek aan het lezen en het bevalt tot nu toe zeer goed. Ben erg nieuwsgierig naar het verloop.

Zal ik het hierna naar jouw sturen Renate?

<t></t>

9 jaren 1 maand geleden #81837 door
Prima. Als ik het dan uit heb zet ik het misschien weer in de weggeefkast in de flat, tenzij er weer iemand anders geïnteresseerd is.

Lees meer
9 jaren 3 weken geleden #82021 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Mathieu Lindon - Alleen mijn hart is niet genoeg
Met veel genoegen dit boek gelezen. Ik vond de kinderen wel een beetje wereldvreemd, zo volwassen, maar toen ik eenmaal bedacht had dat dat bij de setting en hun situatie hoorde, zat dat me niet meer in de weg.

Originele invalshoek over hoe je zonder dat je het zelf weet in een mensenleven zo'n enorm verschil kunt maken.

<t></t>

9 jaren 3 weken geleden #82026 door
M'n vader is er nu in bezig. Hij vind het wel een beetje lastig lezen, maar het lukt nog wel.

Lees meer
9 jaren 3 weken geleden #82027 door dettie
Ja een bijzonder boek was het, ik weet nog dat ik die sfeer zo apart vond in dat huis.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.472 seconden