- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Zijn de importbruiden ook verliefd vraag ik me dan af. Of is het huwelijk geregeld door de familie en kennen ze elkaar nauwelijks.Hulya Cigdem is een voorstander van het beperken van importbruiden 'want het binnenhalen van steeds weer op nieuw jonge, niet Nederlands sprekende meisjes houdt in dat de non-emancipatie van de Turkse gemeenschap in stand gehouden wordt. En integratie is juist de bedoeling.
Niet iedereen was het met haar eens, want zei iemand: wat als een Nederlander verliefd wordt op een bv Canadees, en die zou niet naar Canada mogen vanwege beperkingen, zoals Nederland die op wil leggen aan oa Turkse vrouwen? Met andere woorden: mag je persoonlijke vrijheid aan banden leggen?
Dettie schreef : Toch bizar dat grootmoeder dan blijkbaar wel lief kan zijn. Zij moet dat kind ook weer afstaan... Echt begrijpen doe ik het nog steeds niet.
Marjo schreef : Je zou dan aan de schrijfster moeten vragen waarom ze dit zo gedaan heeft.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen