Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Joseph O'Connor - Redemption Falls

Lees meer
18 jaren 6 maanden geleden #20295 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Hee heb jij het ook? Wat grappig. Ik ga er binnenkort weer in verder.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 6 maanden geleden #20296 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Het boeit mij dus nog helemaal niet, en dat valt vies tegen. Ik had verwacht meteen gepakt te worden zoals zijn andere boeken dat deden. Ik ben nu op pagina 40 en hoop dat het nog wat wordt.
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
18 jaren 6 maanden geleden #20323 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ik heb dus een probleem want ik ga dit boek echt niet uitlezen. Ik ben op pagina 150 gekomen en kan nog steeds geen kop of staart vinden, met andere woorden: het boeit niet en er is niets wat mij kan verleiden om hieraan verder te gaan. Ik zal een soort verslagje meten maken, maar hoe???
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
18 jaren 6 maanden geleden #20324 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht

Marjo schreef : Ik heb dus een probleem want ik ga dit boek echt niet uitlezen. Ik ben op pagina 150 gekomen en kan nog steeds geen kop of staart vinden, met andere woorden: het boeit niet en er is niets wat mij kan verleiden om hieraan verder te gaan. Ik zal een soort verslagje meten maken, maar hoe???

Ik ben met je eens dat het van de hak op de tak springt en ik heb af en toe moeite om het te volgen, maar het boek boeit me wel. Ik ben nu tot ongeveer blz. 90 gekomen; het vordert langzaam maar gestaag. Ik sprak gisteren een broer van mij, die andere boeken van Joseph O'Connor kent en hij herkende dat gevoel van hak op tak wel, maar vond de andere boeken wel erg goed. Ik ga het zeker uitlezen!

Tja, hoe een verslag maken als je het niet uitleest; daar heb ik eerlijk gezegd geen ervaring mee. Het lijkt mij het duidelijkst om gewoon eerlijk te melden wat je er van vond en wat je er niet boeiend aan vond zodat het voor jou een niet-lezenswaard boek is geworden.
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Lees meer
18 jaren 6 maanden geleden #20337 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Het begin vond ik ook wel wat verwarrend maar toch... ik zie steeds dat meisje lopen, helemaal kapot en bekaf en maar doorgaan. Erg mooi beschreven. Ook die O Keefe en het jongetje, ja het boeit me wel erg.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
18 jaren 6 maanden geleden #20395 door PetraO.
Beantwoord door PetraO. in topic Re: bericht
Door de vorm (een verhaal door middel van fragmenten, stukjes kranten, dagboeken, brieven etc) duurde het even voor ik in het verhaal zat. Maar toen het zover was, leefde ik echt mee met de hoofdpersonen, hun ellende en geluk en had ik helemaal het gevoel dat ik het in die tijd meebeleefde.

Mooi boek dus wat mij betreft.

Tijd voor maken pagina: 0.414 seconden