Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Joseph O'Connor - Redemption Falls

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #51560 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Joseph O'Connor - Redemption Falls
Inderdaad, een knap geconstrueerd boek. Ik was voorbereid op een rommelig geheel, een warboel, waarbij je niet wist over wie het allemaal ging, maar ik vond het nogal meevallen. Je moest er bij ieder hoofdstuk wel telkens even "inkomen", maar ik had toch al gauw de connecties door. De korte inhoud bij elk hoofdstuk hielp daar wel aan mee.

Dat jij je die brief niet meer herinnerde, Dettie! Ik kreeg juist zo'n klap toen ik daarna las wat er met de jongen was gebeurd!

En dat van die muziek, dat was me ook niet opgevallen. Ik denk dat dat komt omdat je voortdurend bezig bent om je hoofd bij het verhaal te houden. Details die er niet echt toe doen schuif je dan al snel aan de kant.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #51562 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Joseph O'Connor - Redemption Falls
ha berdine, het is inmiddels zo'n 4, 5 jaar gelezen dat ik dit boek gelezen heb. wat ik me ervan herinner is dat ik het zo levensecht vond dat ik op internet ben gaan zoeken naar de man. Of hij nu wel of niet echt geleefd had. Niet dus...

dat is toch knap van zo'n schrijver. Details weet ik niet echt meer, wel dat er allerlei krantenartikelen en liedjes e.d. in stonden.

Dettie

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #51564 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Joseph O'Connor - Redemption Falls
Ja dat snap ik, dat je het nu al helemaal niet meer weet. Maar het verbaast me dat je dat van die brief toen al niet meer wist! Overigens heb ik ook naar O'Keeffe gezocht op internet....

Tijd voor maken pagina: 0.385 seconden