Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Russell Artus - Zonder wijzers

Lees meer
21 jaren 5 maanden geleden #1578 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
vroeger kon ik dat ook niet verschillende boeken lezen. maar doordat ik boeken moet lezen voor school, daarbij dikwijls nog hier wil meelezen, graag alternatieve boeken lees en ook nog eens meer en meer kinderboeken op voorhand lees om te zien of mijn kids ze graag zullen horen,..... ben ik bijna genoodzaakt om met verschillende boeken bezig te zijn.

Ik ben nu bezig in Revolutionary road van Yates, zes sterren van joost zwagerman, emed, zijn leven aan gene zijde( lees ik voor mijn moeder) en herinneren van steve rother.

Soms herlees ik een boek maar nooit onmiddellijk. als een boek me zéér aangesproken heeft dan blijft het kriebelen totdat ik het herlees, soms hoor ik dingen over een boek dat ik al gelezen heb waarvan ik denk "dat heb ik nu niet gelezen" en dan lees ik het ook opnieuw. Maaaaaaarrrr inderdaad de lijst met boeken wordt zo lang dat je op een moment niet meer weet wat eerst te lezen........

Maar troost jullie :D In het boek Emed gaat het erover dat we na de "lichamelijke" dood geestelijk verder blijven leven en dan kan het geestelijke voer (boeken) ons alleen maar vooruithelpen. :D :D :D

groetjes Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jaren 5 maanden geleden #1579 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
"Herinneren" nog steeds, Inge??
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
21 jaren 5 maanden geleden #1580 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
ja, Marjo. Met momenten wordt het me een beetje te en dan laat ik het weer een eind liggen. Net als een boek over aartsengel Michael die ik moet lezen voor mijn ma. Ben daar al zowat een jaar in bezig. Zolang je leest geloof je alles maar na een tijd begin je je vragen te stellen en dan heb ik effen tijd nodig om de dingen in het juiste perspectief te plaatsen. Daarom lees ik zulke boeken niet in een keer uit. Mocht je het geen plaats geven in het gewone leven dan zou je gewoon stapelzot worden. Wat die mensen allemaal beweren...........

Gelukkig ben ik niet al te lichtgelovig.

groetjes Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden