Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Henk van Woerden - Ultramarijn (samenleesboek)

Lees meer
18 jaren 11 maanden geleden #17252 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Het begin is grof ja, een jongetje op vakantiekamp... misschien zegt je dat nog iets? en toen twijfelde ik ook even of ik het wel verder wilde lezen. Tijdens de chat vertelde berdine dat die grofheid later niet meer voorkwam en ben ik verder gaan lezen.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 11 maanden geleden #17256 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ik heb het eerste deel uit gelezen en ben kort in het tweede gestopt. Dat weet ik nog. Dat was een andere tijd, andere plaats, andere persoon geloof ik. En ging over een hoer?
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
18 jaren 11 maanden geleden #17258 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: bericht
Klopt..zijn dochter kwam in de prostitutie terecht, en daar komt hij haar daar dan weer tegen.Dat zie je dan al van heinde en ver aankomen.

Dat het over de randen van de samenleving en over de rauwheid van het leven gaat met alles wat daar bij hoort vind ik niet zo erg, dat zijn vaak ook wel boeken die mij aanspreken omdat ze de diepte in gaan,

en het gaat hier ook wel over grote thema's..ze komen, naar mijn bescheiden mening. alleen niet zo goed uit de verf.

Maar ik heb het boek nog niet helemaal uit..misschien heeft het een sterk slot.

Wil
Laatst bewerkt doorWilV.

Lees meer
18 jaren 11 maanden geleden #17260 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: bericht

....Het bezingt een mooie melancholische liefde die een halve eeuw aanhoudt en de tragiek van mensen die een vertrouwde omgeving achter zich laten.

Daar heeft het juryrapport dan weer wel gelijk in, de fragementen die over dat laatste gaan vond ik erg mooi,

Wil

(die een andere pc heeft en wat moeite met quoten)
Laatst bewerkt doorWilV.

Lees meer
18 jaren 11 maanden geleden - 18 jaren 11 maanden geleden #17262 door dettie
Bij quoten moet je de tekst selecteren en dan op de knop quote klikken en voilà je hebt gequoot. (schrijf je dat zo?)

Je ziet dan vóór de tekst die je quote achtereenvolgend een haakje, het woord quote en weer een haakje staan.

Achter de tekst staat ook een haakje en dan een schuine streep / dan het woord quote en weer een haakje. Dit laatste, wat dus achter de tekst staat moet je laten staan. De schuine streep voor het woord quote betekent in computertaal dat het het einde van de quote is.

Het valt me op dat je dat laatste, haakje / quote haakje, vaak weghaalt en dat moet juist blijven staan.

Succes ermee!

Dettie
Laatst bewerkt 18 jaren 11 maanden geleden doordettie.

Lees meer
18 jaren 11 maanden geleden #17263 door dettie
Misschien wel de mooie melancholische liefde maar die tragiek van mensen die een vetrouwde omgeving achterlaten kon ik er ook niet zo in vinden. Hooguit het zandplekje bij het station.

Waarom vind jij van wel Wil?

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Tijd voor maken pagina: 0.441 seconden