Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Renate Dorrestein - Echt sexy

Lees meer
19 jaren 1 maand geleden #16304 door PetraO.
Beantwoord door PetraO. in topic Re: bericht
Ja, denk aan Catcher in the Rye. Het ging mij niet vervelen. Misschien omdat de alwetende verteller er af en toe toch tussendoor schemert.
Laatst bewerkt doorPetraO..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 1 maand geleden #16314 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Hij was trouwens wel positief over andere boeken van haar.

Ik vind Steinz over het algemeen wel een kundig recensent, dat neemt niet weg dat hij er naast kan zitten.

Alleen hoe Dorrenstein het schijnt te hebben aangepakt in deze roman, trekt me niet. Romans die van fictie naar non-fictie wippen, ontkrachten het verhaal. Je weet alles lezer ook niet meer hoe je het moet plaatsen en het ruineert voor mij het verhaal. Fictie en non-fictie zijn twee werelden. Houen zo.

PetraO. schreef : Tja, Renate Dorrestein krijgt meestal negatieve recensies van gevestigde critici. En wie is Pieter Steinz nou helemaal.....

Ik vond het een goed boek, ook al omdat ze een stap buiten de realiteit durft te wagen.

Laatst bewerkt doorRoel.

Lees meer
19 jaren 1 maand geleden #16315 door PetraO.
Het is helemaal fictie, hoor. Alleen hebben veel gebeurtenissen wel verbinding met de realiteit. Bv. die reclame van dat kleine meisje in sexy ondergoed, die heb ik ook gezien op ons bushokje.

Lees meer
19 jaren 1 maand geleden - 18 jaren 9 maanden geleden #16320 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ik vind het juist wel goed dat Dorrestijn dit schrijft.

Al ben ik absoluut geen fan van haar boeken, het is doodeng hoe alles zich ontwikkelt. Doordat zij er nog een schepje bovenop gooit laat zij denkelijk zien hoe idioot alles gericht is op seks zowel qua uiterlijk als de losse houding ten opzichte van seks.

Dettie

die zich nu wel een ouderwetse oma voelt al roepende "foei, die jeugd van tegenwoordig". :D
Laatst bewerkt 18 jaren 9 maanden geleden doordettie.

Lees meer
19 jaren 1 maand geleden #16322 door PetraO.

Dettie schreef : Dettie

die zich nu wel een ouderwetse oma voelt al roepende "foei, die jeugd van tegenwoordig". :D

Maar, het gaat niet om de jeugd, het gaat er eigenlijk om hoe volwassenen zich gedragen met al dat sex-gedoe, waarbij dus ook kinderen worden geexploiteerd (die vrouwen die niet volwassen willen worden, sex-voor-de-buch op tv, de walgelijke reclame met zogenaamd sexy kleuters, van die dingen)

Lees meer
19 jaren 1 maand geleden #16323 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Oh dan had ik het verkeerd begrepen. Dat komt omdat ik ook een ander verslag heb gelezen van dit boek en dat speelde in m'n achterhoofd mee.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Tijd voor maken pagina: 0.449 seconden