Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Renate Dorrestein - Echt sexy

Lees meer
18 jaren 9 maanden geleden - 18 jaren 9 maanden geleden #18108 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ha ja, ik had er even een smile poppetje achter moeten zeggen.

Ik voelde het niet als bemoeien hoor.

Zelf denk ik, omdat dingen geschreven staan, mijn gedachten nog véél verder gaan dan wat er staat. Bij dingen zien, zoals die documentaire Beperkt houdbaar wat op zich eigenlijk ook gruwelijk is zie je alles zoals het is.

Bij het lezen van gruwelijke dingen 'fantaseer' ik waarschijnlijk de beelden nóg gruwelijker dan ze beschreven staan.

Ik ben geen Dorrestein fan, haar humor is de mijne niet, wat niet wil zeggen dat ze geen goede boeken schrijft.

Dorrestein maakt volgens mij in dit boek de dingen nóg erger dan die in de documentaire werden getoond, laat zien hoe idioot het nu al is en waartoe het in het ergste geval kan leiden en dat vind ik wel erg goed.

Dettie
Laatst bewerkt 18 jaren 9 maanden geleden doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 9 maanden geleden #18109 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Over photoshoppen gesproken.... Om maar een voorbeeld te geven.....Het heeft (denk ik) in alle kranten gestaan.... De 2 foto's (voor en na) van een model.... na het photoshoppen was haar navel verdwenen....

www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelid=DMF28062007_001

er waren zelfs mannen die vonden dat ze "genept" waren. Het waren bewerkte modellen in hun mannenblad.... Wat dachten ze dan?????? Dat elk model van nature een gave huid heeft, ballonronde borsten,...... :lol:

www.etqw.com/nl/forum/lofiversion/index.php/t248.html

Alhoewel, als je de foto heel goed bekijkt is het net alsof ze een volwassen hoofd op een puberlichaam gezet hebben. Vind dat haar hoofd iets te groot "toont" volgens haar lichaam....

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
18 jaren 9 maanden geleden #18486 door dettie
Jongeren moeten af van het beeld van meisjes en vrouwen als lustobject. Het kabinet wil de jeugd via hun school en via internetsites, muziekzenders en tv-programma's weerbaar maken tegen seksueel geweld. Dat heeft het kabinet vrijdag besloten.

Volgens een woordvoerster gaat minister Ronald Plasterk van Emancipatie bekijken welke maatregelen hij kan nemen. Als voorbeeld noemt zij een mediacode. Plasterk keert zich tegen de ‘huidige seksualisering van de samenleving waarbij meisjes en vrouwen als lustobject worden geportretteerd’, schrijft hij in zijn emancipatienota.

Gelijkwaardigheid

Plasterk wil geweld tegen vrouwen bestrijden en hun positie wereldwijd bevorderen. Volgens de bewindsman is werk de sleutel tot volledige gelijkwaardigheid tussen mannen en vrouwen. Om vrouwen met kinderen in staat te stellen een baan te nemen, moeten de openingstijden van bijvoorbeeld de kinderopvang worden verruimd.

Verder komt er een extra fiscale stimulans om niet-werken te ontmoedigen. Daarnaast moet een kwart van alle bestuurders bij het Rijk over vier jaar vrouw zijn. Plasterk wil ook extra aandacht voor vrouwen uit etnische minderheden. Zij zitten op dit moment te vaak thuis.

Om onder anderen vrouwen met een deeltijdbaan meer uren te laten draaien, komt het ministerie van Sociale Zaken met de Taskforce Deeltijdplus. Het kabinet trekt 5 miljoen euro voor de werkgroep uit. De gemiddelde werkweek van vrouwen is 25 uur, die van mannen 37 uur. Alle maatregelen samen moeten ervoor zorgen dat in 2016 74 procent van alle vrouwen tussen de 20 en 64 jaar een baan heeft.

Bron: Volkskrant 28 september 2007

Zou Plasterk Dorresteijn en Heleen Mees gelezen hebben?
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
18 jaren 9 maanden geleden #18489 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ha wie weet..

Ik vind het een lofwaardig streven, maar dit is iets wat al vanaf de eerste mensen zo is toch? Verander dat maar eens..
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
18 jaren 9 maanden geleden #18494 door dettie
Ja, als Eva nou eens van die appel afgebleven was... :D

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
18 jaren 9 maanden geleden #18496 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Maar toch.. geef je nu al weer de vrouw de schuld?

Wie o wie heeft die appel daar neergehangen?? En wie zorgde voor de slang?
Laatst bewerkt doormarjo.

Tijd voor maken pagina: 0.466 seconden