Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Leesuitdaging 2016

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #72384 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: Leesuitdaging 2016
Sommige categorieen zijn toch absurd... Een boek dat je in een avond uit hebt.... uhm zal al geen dik boek mogen zijn en dan ligt het er nog aan of ik in slaap val onder het boek :D

Een boek dat je absoluut niet wilt lezen.... Waarom zou ik het dan nu wel willen????

Een boek die je leent van je buurman of buurvrouw???? Een boek dat je in de bibliotheek wordt aangeraden... Ik denk dat ze niet meer weten wat ze mij nog moeten aanraden want ik lees alles wat los en vast zit :D

Dat zijn in mijn ogen zelfs geen catergorieen maar "vulling". Andere vind ik dan wel leuk (eigenlijk de meeste) die een echte categorie zijn zoals een boek van een auteur met jou initialen (Imme Dros heb ik gevonden en nog nooit iets van gelezen), een grafische roman... dat zijn eens "andere dingen", categorieen buiten wat ik normaal lees.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #72394 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Leesuitdaging 2016
ja van die categorieën die jij noemt heb ik ook enkele weggelaten Inge, dus voor mij ook geen boeken van de buurvrouw en ik ben geen lid van de bib meer dus dat lukt ook niet en een boek dat ik absoluut niet wil lezen zal ik ook absoluut niet lezen haha.

boeken die in één avond uit zijn heb ik vertaald in een een dun boekje lezen.

ik heb ook een boekje gekocht waarvan de schrijver mijn initialen (BH) heeft.

Maar andere dingen vind ik wel leuk, is weer eens wat anders...

Dettie

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #72414 door Inge
Hopla, boek 2 is ook binnen :) Een boek, heel lang geleden gekocht in een uitverkoop maar op de een of andere manier schoof het steeds naar onderen op de stapel.

Het volgende boek dat ik lees is er ook zo een A clockwork Orange...

"Gelezen Thuisboeken"

1. Mosse Kate: De vergeten tombe

2. Wells H.G: De tijdmachine

10 jaren 5 maanden geleden #72417 door
Beantwoord door in topic Re: Leesuitdaging 2016
Dat is een boek dat ik ook nog steeds zou moeten lezen. Alleen de aparte woordenlijst achterin houdt me wel een beetje tegen.

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #72420 door Inge

Renate schreef : Dat is een boek dat ik ook nog steeds zou moeten lezen. Alleen de aparte woordenlijst achterin houdt me wel een beetje tegen.

Heb je het over a clockwork orange? Jammergenoeg staat er geen lijstje in bij mij. En er komen in het eerste hoofdstuk héél rare woorden voorbij. 'k snap maar half wat er staat :D

voor zover ik het snap zijn "droeken" vrienden, "doematten" overleggen,...

10 jaren 5 maanden geleden #72421 door
Beantwoord door in topic Re: Leesuitdaging 2016
Ja, daar heb ik het over. Ik kan me herinneren dat er in het boek dat ik uit de bibliotheek had een woordenlijst stond, maar dat is al een tijd geleden.

Tijd voor maken pagina: 0.473 seconden