Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Leesuitdaging 2016

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72264 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Leesuitdaging 2016
Ja, dit boek heb ik vandaag gelezen, het was maar 80 pagina's dus zo uit.

Je hoeft ze toch niet allemaal te doen van de lijst. Ik heb dat examenlijstboek er ook niet op staan.

Ook 'het boek dat ik absoluut niet wil lezen' heb ik er niet op gezet. Zonde van mijn tijd.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72265 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Leesuitdaging 2016
Dat kan ook natuurlijk.

Als ik dan de lijst aanpas houd ik veertig boeken over. Ik zet die lijst hier niet iedere keer neer, dat wordt me te gortig..

En nu snel dat van 2015 nog uitlezen!

10 jaren 6 maanden geleden #72268 door
Beantwoord door in topic Re: Leesuitdaging 2016
Volgens mij heet dat boek van Alexander Grin 'De scharlaken zeilen'.

Ik weet het, ik ben een beetje pedant, maar toen ik ontdekte dat 'De scharlaken stad' van Hella Haase 241 pagina's had, begon ik toch even te twijfelen.

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72270 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Leesuitdaging 2016
Ja je hebt gelijk, ik heb het veranderd. Ik was al bij mijn recensie aan het kijken en dacht het staat er toch goed? Maar je bedoelde hier op het forum.

Dank voor het melden.

Dettie

10 jaren 6 maanden geleden #72271 door
Beantwoord door in topic Re: Leesuitdaging 2016
Geen dank. Ik wil wel eens een dun boekje lezen, als tegenwicht voor de dikke boeken en besloot dus op de site van de bibliotheek naar 'De scharlaken stad' te kijken, omdat jij dat boek genoemd had en had gezegd dat het 80 pagina's had. Op de website van de bibliotheek zag ik dat het een stuk dikker was en ik moest dus aan het boek denken dat je pas besproken had, want daarvan kon ik me herinneren dat het 80 bladzijden had. In ieder geval een boek voor m'n lijstje, want de bibliotheek heeft het.

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden - 10 jaren 5 maanden geleden #72276 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Leesuitdaging 2016
Ik doe ook mee aan die leesuitdaging op Hebban en heb zojuist het eerste boek van de 50 die ik hiervoor wil lezen, vandaag uitgelezen. Ik weet ook niet of ik alle categorieën ga halen, maar het is ook mogelijk om meerdere boeken onder 1 categorie te laten vallen. Het gaat er uiteindelijk om om te lezen, niet om een wedstrijdje te doen :D .

Tot en met januari heb ik voor deze uitdaging gelezen:

01. Broeder Grimm - Craig Russell (Een boek van een auteur van wie je nog nooit hebt gehoord)

02. Roodkapje - Unni Lindell (Een boek met een kleur in de titel)

03. Een tip van de sluier - De Waal & Baantjer (een detective)

04. Midwinter - Rosamunde Pilcher (een boek met een titel van maar één woord)

05. Spiegelbeeld - Martine Kamphuis (een boek dat dit jaar is verschenen - het moet zelfs nog verschijnen op dit moment; ik heb een preread gelezen)

(Ik ga niet elke keer een nieuwe post aanmaken; ik houd het per maand bij - wel zo gemakkelijk)
Laatst bewerkt 10 jaren 5 maanden geleden doorJoanazinha.

Tijd voor maken pagina: 0.516 seconden