Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Leesuitdaging 2016

10 jaren 6 maanden geleden #72362 door
Beantwoord door in topic Re: Leesuitdaging 2016
Ik huil niet zo snel bij boeken. Daar heb ik ook geen behoefte aan, dat kan ik wel zonder boeken.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72364 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Leesuitdaging 2016
O ik huil wel hoor als het een aangrijpend en mooi verhaal is, dan is dat huilen ook best lekker.

Helemaal opgaan in het verhaal en gewoon meehuilen. Heerlijk!

Dettie

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72366 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Leesuitdaging 2016
Ik doe dat ook niet.Ik kan vol schieten, maar dat blijft het bij. En dat had ik niet bij Kluun. Daarvoor is de verteller toch net iets te cru bezig.

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72369 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: Leesuitdaging 2016
Vroeger gebeurde dat meer, dat ik moest huilen van een boek. Vogels voor de kat was zo'n boek. Een boek over de industriele revolutie in Belgie.

Dan kwam er een krop in mijn keel, ging ik snotteren en kon niet verder lezen van de tranen. Ik moet bekenen dat dat al heel veel jaren niet meer gebeurd is.

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72373 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Leesuitdaging 2016

Marjo schreef : Ik doe dat ook niet.Ik kan vol schieten, maar dat blijft het bij. En dat had ik niet bij Kluun. Daarvoor is de verteller toch net iets te cru bezig.

Nou ik wel Marjo. Het idee dat die jonge vrouw dood ging en haar kindje van 2 achter moest laten. Verschrikkelijk! Ik zou het al erg vinden om mijn hond achter te moeten laten!

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72374 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Leesuitdaging 2016
Ja Inge het is bij mij ook lang geleden dat ik écht moest huilen (met tranen over m'n wangen) om een boek, maar het gebeurt wel dat ik soms onder het lezen met een dikke keel zit en de tranen voel branden en even heel flink moet slikken.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.625 seconden