Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
16 jaren 6 maanden geleden #31488 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
O dear o dear, je treft het niet met de recensieboeken de laatste tijd.

Pak lekker een ander boek en schrijf in je recensie waarom je niet verder wil lezen. Is dat wat?

Groetjes

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
16 jaren 6 maanden geleden #31493 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht
Ja, ik heb een minder goede hand van recensieboeken uitkiezen de laatste tijd :lol: . Maar deze ga ik wel uitlezen hoor; de spanning is op zich goed opgebouwd, maar al die financiële termen snap ik niet. Ik neig ernaar daar overheen te lezen en te hopen dat het niet van groot belang is voor de zoektocht naar de dader.

En ik heb nog nergens een recensie over het boek kunnen vinden. ik vind het dan ook wel een sport om er als eerste mee te komen ;) .
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Lees meer
16 jaren 6 maanden geleden #31497 door PetraO.
Beantwoord door PetraO. in topic Re: bericht
Ik lees Het jaar van de vloed van Margaret Atwood. Heel goed. Het gaat over een wereld waar een ramp is gebeurd. Er zijn nog maar een paar mensen over. Er wordt ook teruggeblikt op het leven van de jaren voorafgaande aan de ramp, toen het ook al niet zo best gesteld was met de wereld.
Laatst bewerkt doorPetraO..

Lees meer
16 jaren 6 maanden geleden #31499 door dettie
ha ja, dat heb ik dan ook Joanazinha dat ik het een sport vind om de eerste te zijn, maar best wel vervelend dan dat je het niet goed vindt, of niet... een negatieve recensie schrijft makkelijker dan een positieve vind ik. Dan heb je al je argumenten al bij de hand. Waarom je iets mooi vindt is vaak veel moeilijker te verwoorden.

Dettie

Lees meer
16 jaren 6 maanden geleden #31503 door dettie

PetraO. schreef : Ik lees Het jaar van de vloed van Margaret Atwood. Heel goed. Het gaat over een wereld waar een ramp is gebeurd. Er zijn nog maar een paar mensen over. Er wordt ook teruggeblikt op het leven van de jaren voorafgaande aan de ramp, toen het ook al niet zo best gesteld was met de wereld.

Is het geen heel somber verhaal Petra?

Dettie

Lees meer
16 jaren 6 maanden geleden #31510 door PetraO.
Beantwoord door PetraO. in topic Re: bericht
Tja, vrolijk is het niet natuurlijk, maar echt somber vind ik het ook niet. Wel blijkt er een zwartgallige kijk uit op hoe de mensheid om gaat met de natuur en de omgeving en waar dat uiteindelijk toe zal leiden. Maar Atwood is een goede schrijver en zij weet het verhaal zo te brengen dat er zelfs in dit scenario nog ruimte is voor enige humor.
Laatst bewerkt doorPetraO..

Tijd voor maken pagina: 0.609 seconden