- Ontvangen bedankjes 0
Ik ben daar nu in bezig. Inderdaad is de constructie van het boek nogal lastig. Ik moet zo nu en dan echt even terugbladeren. Het is wel boeiend en ik raak wel geïnteresseerd in de hoofdpersoon. Het boek is niet zo dik, maar ik vraag me toch af of het wel iets voor m'n vader is, gezien het uitwaaierende perspectief.WilV schreef : Klinkt interessant Renate, laat nog even weten wat je er van vind als je wilt.
ik lees "Halfschaduw" van Uwe Timm, over de jonge Duitse pilote Marga van Etsdorf . Het verhaal is deels fictie, deels waar gebeurd.
het verhaal over Marga Etsdorf is zeer interessant, maar de constructie van het boek is nogal breed opgezet. de verteller vertoeft op een oud Duits Kerkhof waar zich allemaal gestorven personages zich met het verhaal mengen. Iets te breed opgezet naar mijn bescheiden mening, terwijl het verhaal echt wel interessant is.
Groetjes Willeke
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
WilV schreef : En???
Marjo schreef : Als je zo vlug gaat heb je vast wel tijd voor een kort verslagje! (ha..)
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen