Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

• Renate
15 jaren 3 maanden geleden #37861 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: bericht
Ik zou niet weten wat ik zonder bibliotheek zou moeten. De laatste jaren kwam ik iedere keer op ruim 100 boeken per jaar die ik uit de bibliotheek haalde. Nu heb ik er nog geen 90 gehaald. Ik heb misschien wat meer boeken die ik zelf heb gekocht, of heb gekregen, gelezen. Ik ben zelfs lid van 2 bibliotheken, hoewel ik hoofdzakelijk in die in Den Haag kom. Ik koop eigenlijk nauwelijks boeken, met uitzondering van boeken over muziek en over webdesign, omdat die niet in de bibliotheek te vinden zijn, of omdat ik ze liever altijd bij de hand heb om dingen na te kunnen slaan.

M'n laatste thriller heb ik ook weer uit, dus morgen weer naar de bibliotheek. Eens zien wat ik dan weer vind.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 3 maanden geleden #37887 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht
Ik lees nu: Misbruik van Lotte en Soren Hammer, omdat mijn mening hierover werd gevraagd op Leestafel :D . Ik ben op zo'n 2/3 van het boek en ben tot nu toe aardig positief. Mijn reactie volgt zodra ik het boek uitheb.
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Lees meer
15 jaren 3 maanden geleden #37889 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht

Joanazinha schreef : Ik lees nu: Misbruik van Lotte en Soren Hammer, omdat mijn mening hierover werd gevraagd op Leestafel :D .

O dear o dear ik ga me bijna belangrijk voelen! Ben wel benieuwd. :D

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

• Renate
15 jaren 3 maanden geleden #37891 door Renate
Weer nieuwe boeken uit de bibliotheek gehaald en net bij het verzorgen en gezelschap houden van een kat begonnen in:

Coen Simon - Zo begint iedere ziener

Dit is een boek met stukjes over filosofie. De schrijver was zondag te zien in 'Boeken et cetera', een programma dat ik niet probeer te missen.

Lees meer
15 jaren 3 maanden geleden - 15 jaren 3 maanden geleden #37892 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: bericht
Klinkt interessant Renate, laat nog even weten wat je er van vind als je wilt.

ik lees "Halfschaduw" van Uwe Timm, over de jonge Duitse pilote Marga van Etsdorf . Het verhaal is deels fictie, deels waar gebeurd.

het verhaal over Marga Etsdorf is zeer interessant, maar de constructie van het boek is nogal breed opgezet. de verteller vertoeft op een oud Duits Kerkhof waar zich allemaal gestorven personages zich met het verhaal mengen. Iets te breed opgezet naar mijn bescheiden mening, terwijl het verhaal echt wel interessant is.

Groetjes Willeke
Laatst bewerkt 15 jaren 3 maanden geleden doorWilV.

• Renate
15 jaren 3 maanden geleden #37893 door Renate
Lijkt me een interessant boek. Ik zal de naam van de auteur en de titel noteren.

Tijd voor maken pagina: 0.449 seconden