Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
15 jaren 4 maanden geleden #37579 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ik zag het boek bij de chicklitsite staan. Vind jij het een chicklit Renate? Ik krijg namelijk de indruk dat het wel wat serieuzer is dan de doorsnee chicklit. In het Engels heet het boek How to talk to a Widower. Dat lijkt me een betere titel als ik jouw indruk van het boek zo lees.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 4 maanden geleden #37580 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ik heb net Suzanne Vermeer uit, en nu lees ik nooit meer iets van haar.

Een kinderboek nu even tussendoor: 'Eerlijk gevonden!' heet het, en is heel apart. Al op de eerste pagina vond ik dit leuk, en dat kon ik van Vermeer niet zeggen.
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
15 jaren 4 maanden geleden #37590 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht

Marjo schreef : Ik heb net Suzanne Vermeer uit, en nu lees ik nooit meer iets van haar.

Ik heb één boek van haar gelezen en dat vond ik meer dan genoeg. Onbegrijpelijk dat ze zo goed verkoopt....
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Lees meer
15 jaren 4 maanden geleden #37592 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ik snap het ook niet, maar ik heb wel zelf een dochter die haar boeken goed vindt. Zij houdt dus weer niet van ingewikkelde maar reuze spannende echte thrillers. Smaken verschillen dus.

Die van Vermeer zijn een soort spannende chicklits, of bouquetthrilers. Wat je wil. Maar dat zet ik niet in mijn verslag dat nog moet komen.
Laatst bewerkt doormarjo.

• Renate
15 jaren 4 maanden geleden - 15 jaren 4 maanden geleden #37594 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: bericht
Ik vind 'Leven na Hailey' eerlijk gezegd geen chicklit, hoewel ik moet zeggen dat ik nog nooit iets uit die categorie gelezen heb.

Ik vind het een mooi verhaal en de Engelse titel dekt de lading goed. Het verhaal heeft toch wel iets tragisch. De hoofdfiguur is met een oudere vrouw getrouwd, die plotseling omkomt bij een vliegtuigongeluk. Dit zet z'n bestaan op z'n kop. Daar komt dan bij dat er allerlei dingen in z'n leven gebeuren, die met deze tragische gebeurtenis verbonden zijn.

Zo heeft hij altijd schrijver willen worden en nu hij stukjes schrijft over z'n rouwproces, heeft hij plotseling succes en staan de uitgevers in de rij. Voorts gaat z'n zus trouwen met een man die ze op de rouwdienst (dat neem ik aan) ontmoet. En dan heeft hij van de luchtvaartmaatschappij nog een riante schadevergoeding gekregen. Kortom, allerlei goede dingen in z'n leven zijn ineens verbonden met de dood van z'n vrouw.

• Renate
15 jaren 4 maanden geleden #37595 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: bericht
Momenteel lees ik:

Elisabeth George - Totdat de dood ons scheidt.

Tijd voor maken pagina: 0.400 seconden