Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
15 jaren 4 maanden geleden #37304 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht
Ik ben gisteren begonnen in Een onverwacht genogen van Amanda Kyle Williams, een thrillerdebuut. Ik ben nu op blz. 70 en nog niet echt onder de indruk, maar wie weet komt dat nog.
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 4 maanden geleden #37308 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ik lees momenteel Jeroen Brouwers - Gezichten gestalten

Het zijn schrijversportretten van veelal Vlaamse schrijvers. Brouwers neemt geen blad voor de mond maar wordt nergens hatelijk.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

• Renate
15 jaren 4 maanden geleden #37309 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: bericht
Ik lees momenteel 2 boeken:

Adobe Dreamweaver CS4 Het complete handboek - Iets te dik 1100 pagina's, om mee naar bed te nemen. Is ook niet echt een leesboek.

M.P.O. Books - De blikvanger

Dit is een misdaadroman. Eerlijk gezegd is het vrij lichte kost. Aardig geschreven en leuk om te ontspannen.

Bij iemand bij wie ik de katten verzorg heb ik een paar hoofdstukjes gelezen in 'Wij zijn ons brein' van Dick Swaab. Morgen is de laatste keer dat ik er kom, dus ik zal moeten wachten tot ik het in de bibliotheek vind om het helemaal te kunnen lezen.

Lees meer
15 jaren 4 maanden geleden #37323 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Grappig.. ik zie je daar al zitten, op een vreemde bank, in een vreemd huis, met een kat op schoot, (en nog eentje er naast?) en dan een beetje stiekem (toch?) dat boek lezen...
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
15 jaren 4 maanden geleden #37327 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Wij zijn ons brein van Dick Swaab...

Hier staat een verslag van dat boek.

www.leestafel.info/dick-swaab

Dettie

die vroeger als kind om extra zakgeld te hebben bij iemand schoonmaakte en ook vaak even zat te lezen in de pauze. Kastenvol boeken hadden die mensen, heerlijk!
Laatst bewerkt doordettie.

• Renate
15 jaren 4 maanden geleden #37328 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: bericht
Nou, eerlijk gezegd komen de katten niet echt bij me zitten. De eigenaar ken ik al lang en als ik de sleutels kom halen, praten we altijd over muziek en over de platen die hij gekocht heeft.

Wij zijn ons brein lag toevallig bovenop een stapel boeken die in de kamer stond.

In andere gevallen neem ik wel een boek van huis mee.

Ik lees ook nog Electric Eden, dat ik bij m'n vader heb liggen. Bibliotheekboeken hebben echter voorrang.

Ik moet ook nog verder gaan in de biografie van Bob den Uyl. Genoeg te lezen dus.

Tijd voor maken pagina: 0.484 seconden