Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

10 jaren 6 maanden geleden #71996 door
Beantwoord door in topic Re: Momenteel lees ik.....
Net uit, het boek met korte verhalen in het kader van Nederland leest.

Sommige verhalen waren wel aardig, maar er zaten ook dingen bij, waarvan ik me ofwel afvroeg of ze wel een verhaal waren, of die eerder een fragment uit een langer boek leken te zijn.

Een zeer kort verhaal van de heer Dautzenberg leek alleen een citaat uit de grondwet te zijn. Tja, zo kan ik ook een kort verhaal schrijven.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72013 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Momenteel lees ik.....

Inge schreef : Heb ooit van hem een "verhaal van liefde en duisternis" gelezen. Heel mooi maar als ik me goed herinner heb ik er wel even mee geworsteld. Je moet even wennen aan zijn manier van schrijven (nogmaals als ik het me goed herinner)

Ik kan me herinneren dat ik dat ook geen makkelijk boek vond Inge.

<t></t>

10 jaren 6 maanden geleden #72505 door
Beantwoord door in topic Re: Momenteel lees ik.....
Een biografie van Ramses Shaffy. Ook wel een type hoor, 'never a dull moment' om het zo maar te zeggen.

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72513 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: Momenteel lees ik.....
Harry Mulisch: De ontdekking van de hemel.

Al jaren ligt dit boek hier in de kast. Al heel dikwijls heb ik het uit de kast gepakt en op de stapel te lezen gelegd. Al een aantal keer ben ik er in beginnen lezen maar na een aantal bladzijden weer gestopt. Ik heb het er hier op leestafel eens over gehad en ik dacht dat Dettie toen zei dat ik dat boek graag zou lezen... Gisteren zat ik te twijfelen wel... niet... Ik zag er tegenop. Er leek me geen beginnen aan.

Nu zit ik een 250 blz ver (het eerste deel is uit) en kan me niet inbeelden waarom ik het niet veel eerder gelezen heb. Wat een heerlijk verhaal! 'k ben benieuwd waar het verder naartoe gaat

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72515 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Momenteel lees ik.....
Alleen dat filosofische stuk in het midden ergens is taai, de rest herinner ik me als een heerlijk en zelfs spannend verhaal met veel ins and outs.

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72516 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....
O ja, heerlijk boek Inge, vind het jammer dat ik het al ken. Grappig he dat een boek soms niet wil en later ineens erin gaat als koek.

Merk ik ook wel eens, dan is m'n hoofd te vol met andere dingen en dan lukt het gewoon niet om een wat pittiger boek te lezen.

Leuk Inge dat je nu zo geniet.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.506 seconden